مهم ترین نکات برای ست کردن بوت قهوه ای در استایل مردانه

به گزارش مجله جاودان، استفاده درست و شیک از لباس ها در استایل روشی لازم و ضروری برای داشتن تیپ مناسب در آقایان است. بوت ها در استایل آقایان یکی از نقاط برجسته و چشمگیری هستند که توجه بسیاری را به خود جلب می کنند. یکی از رنگ های پرطرفدار و مجذوب کننده برای بوت های آقایان رنگ قهوه ای است. در این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه ست کردن بوت قهوه ای در استایل مردانه بپردازیم.

مهم ترین نکات برای ست کردن بوت قهوه ای در استایل مردانه

فرقی ندارد که چه مدل بوتی داشته باشید. بوت های رنگ مشکی تقریبا با همه چیز پوشیده می شوند اما در صورتی که بخواهید جلوه خاصی به استایل خود بدهید، بهتر است از بوت رنگ قهوه ای استفاده کنید. زیرا این رنگ باعث می شود شما مطابق مد روز و آخرین ترند دنیای مد به نظر برسید. علاوه بر این همیشه این بوت را با کمربند خود ست کنید. پیدا کردن ست مناسب استایل و بوت ها کمی سخت است اما در نهایت ارزشمند بوده و احساس خوبی را برایتان به ارمغان می آورد.

با بوت قهوه ای چه چیزی بپوشید؟

بوت های قهوه ای یکی از وسایل ضروری کمد لباس آقایان بوده و به صورت کلی بسیار کاربردی هستند. این بوت ها در رنگ ها و تناژ های مختلفی وجود دارند و به سادگی می توانید بوتی که دوست دارید را پیدا کرده و برای مدت زمان طولانی بپوشید. مانند همیشه ممکن است در رابطه با نحوه ست کردن این کفش ها و اینکه چه چیزهایی را با آن ها ترکیب کنید سردرگم شوید و اطلاعات چندانی نداشته باشید. اما در ادامه به صورت کامل این موضوع را شرح داده ایم.

1. شلوار جین و بوت قهوه ای

یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد تیپ مناسب با بوت قهوه ای ست کردن آن ها با یک جفت شلوار جین است. فرقی نمی کند که شلوار جین شما آبی، مشکی یا سفید باشد در هر حال این استایل با بوت قهوه ای زیبا به نظر رسیده و می درخشد. مدت ها پیش ثابت شده که قانون ترکیب نکردن مشکی و قهوه ای کاملا منسوخ شده است بنابراین این دو رنگ را با هم ترکیب کنید.

2. شلوار کتان و بوت قهوه ای

شلوارهای کتان تنوع رنگ بسیار زیادی دارند و به صورت کلی زیبا و ارزشمند هستند. این شلوارها بسیار راحت بوده و سال های سال است که یکی از لباس های مورد علاقه آقایان به شمار می روند. به صورت ساده امکان ایجاد استایل با هر رنگ شلوار کتان و ترکیب کردن آن با بوت دلخواه قهوه ای وجود دارد. هیچ قانون رنگی محدود کننده ای در این قسمت وجود ندارد.

3. کت و شلوار و بوت قهوه ای

این استایل یکی از پرطرفدارترین ترکیب ها تا به امروز بوده است. کت و شلوار و بوت در سال های گذشته به اوج محبوبیت خود رسید. توصیه نمی شود بوت قهوه ای خود را با یک کت و شلوار تابستانی جنس لینن یا نخ پنبه سبک وزن ست کنید بلکه بهتر است آن را با کت و شلوارهای پاییزی یا زمستانی به رنگ های قرمز تیره، آبی تیره، طوسی یا چهارخانه ست کنید. علاوه بر این می توانید استایل های مجذوب کننده بسیاری با این دو آیتم ایجاد کنید.

4. کت یا کت چرم و بوت قهوه ای

برای ایجاد یک ترکیب چشمگیر زیبا بوت قهوه ای خود را با یک کت چرم ترکیب کنید. همچنین بازهم رنگ هایی که در رابطه با کت و شلوار گفته شد درباره کت چرم هم صدق می کنند. در روزهای سردتر استایل کلاسیک را با کت زمستانی ای که ترکیبش با بوت قهوه ای شکل شیک، درخشان و منظمی را ایجاد می کند به وجود بیاورید.

طیف های مختلف رنگ قهوه ای

طیف های روشن تر قهوه ای

رنگ های قهوه ای روشن یا شتری برای بهار و تابستان مناسب هستند زیرا ظاهری تازه و روشن را ایجاد می کنند.

طیف های میانه قهوه ای

این طیف ها رنگ های خرمایی یا گردویی کلاسیک هستند که برای هر موقعیتی ایدئال بوده و به سادگی ست می شوند.

طیف تیره قهوه ای

این طیف به سمت قهوه ای شکلاتی یا رنگ قهوه اسپرسو می رود. این بوت ها برای رویدادهای رسمی یا ماه های زمستان ایدئال هستند.

طیف های بنیادی

برخی از بوت ها ته مایه های گرم مانند قرمز یا نارنجی و برخی دیگر ته مایه های سردتر مانند طوسی یا آبی دارند. این بوت ها را با لباس هایی که این ته مایه ها را منعکس می کنند برای داشتن یک ظاهر همخوان و هماهنگ ست کنید.

استایل های رسمی و بیزینسی با بوت قهوه ای

استایل کلاسیک

بوت های قهوه ای تیره را با کت و شلوارهای سرمه ای یا زغالی ست کنید. همچنین برای همخوانی بیشتر یک ساعت چرم ست را هم به استایل خود اضافه کنید.

استایل بیزینس کژوال مدرن

بوت های قهوه ای روشن تر با شلوارهای اسلش خاکی یا طوسی روشن به خوبی ست می شوند. آن ها را با تیشرت سفید یا تیشرت های به رنگ های پاستلی ست کنید.

استفاده صحیح از اکسسوری ها

کراوات، پوشت یا سنجاق سینه همگی می توانند کل ظاهر را به هم پیوند دهند. این نکته را به خاطر داشته باشید که اکسسوری ها باید مکمل باشند و الزامی به ست بودن آن ها وجود ندارد.

استایل های کژوال با بوت های قهوه ای

استایل مناسب آخر هفته

شلوار جین زاپ دار، تیشرت راحت و نیم بوت قهوه ای روشی راحت برای ایجاد استایل مناسب آخر هفته هستند.

استایل شهری

برای ایجاد این استایل شلوار کتان را با یک بافت نازک و بوت بنددار قهوه ای ترکیب کنید.

استایل کژوال مهمانی

برای ایجاد این استایل شلوار جین رنگ تیره را با پیراهن دکمه دار ترکیب کرده و روی آن یک کت تک یا کت بلیزر بپوشید. در نهاین این استایل را با بوت چلسی قهوه ای براق تکمیل کنید

انواع بوت های قهوه ای و چگونگی ست کردن آن ها در استایل

انواع مختلف بوت های قهوه ای مدل های متفاوتی داشته و می توانند با لباس های مختلفی ست شده و تیپ های خاصی را ایجاد کنند.

  • بوت قهوه ای چلسی؛ این بوت های صاف بدون بند بسیار کاربردی بوده و با استایل های کژوال و نیمه رسمی بسیار زیبا به نظر می رسند. این بوت ها را با شلوارهای اسلیم فیت یا حتی شلوارهای کوتاه ست کرده و بدرخشید.
  • بوت قهوه ای بروژ؛ این بوت ها اجزای تزئینی دارند و برای ایجاد ظاهری ظریف و در عین حال زمخت عالی هستند. این مدل بوت قهوه ای را می توانید با شلوار توئید یا جین تیره ست کنید.
  • بوت قهوه ای دیزرت؛ این مدل بوت کژوال بوده و هیچگاه دمده نمی شود. علاوه بر این با شلوار کتان یا جین بسیار زیبا به نظر می رسد. برای ایجاد یک استایل کلاسیک آن را با تیشرت سفید و کت جین ست کنید.

بایدها و نبایدهای پوشیدن بوت قهوه ای

بایدها

  • به تنوع دقت کنید؛ بوت های قهوه ای می توانند با بسیاری از رنگ ها ست شوند. آن ها را امتحان کرده و استایل خاص خود را پیدا کنید.
  • از بوت خود مراقبت کنید؛ از محافظ های چرم استفاده کرده و برای اینکه بوت هایتان تازه به نظر برسند به صورت منظم آن ها را تمیز کنید.
  • بوت خود را با کمربند ست کنید؛ برای ایجاد یک ظاهر منجسم و یکپارچه سعی کنید بوت ها را با رنگ کمربند خود ست کنید.

نبایدها

  • از استفاده بیش از حد از رنگ قهوه ای در استایل خود بپرهیزید؛ پوشیدن سرتاپا قهوه ای زیاده روی است سعی کنید آن را با رنگ های دیگر متعادل کنید.
  • از شلوارهای خیلی کوتاه استفاده نکنید؛ مطمئن شوید که شلوارتان بلندی مناسبی داشته باشد تا بوت هایتان بدون پرت کردن حواس نمایش داده شوند.
  • تناسب را نادیده نگیرید؛ از متناسب بودن میزان بوت های خود اطمینان حاصل کنید. تنگ بودن یا گشاد بودن بیش از حد می توانند باعث ناراحتی و ایجاد ظاهر بد شود.

حرف آخر

در دنیای وسیع کفش ها، بوت های قهوه ای آیتم هایی هستند که هیچگاه دمده نمی شوند و پل بین استایل راحت کژوال و فرمال را پر می کنند. کاربردی بودن آن ها ریشه در استایل ها و رنگ های مختلفشان دارد. فرقی نمی کند که بخواهید در چه مراسمی شرکت کنید در هر حل بوت قهوه ای یک انتخاب شیک و قابل اعتماد را ارائه می دهد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که تنها خود بوت مهم نیست بلکه چگونگی پوشیدن آن ها هم بسیار اهمیت دارد بنابراین به راهنمایی های ارائه شده توجه کنید و با اعتماد به نفس استایل خود را پیدا کرده و پیش بروید.

منبع: Hockerty

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1402 بروزرسانی: 20 آبان 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2317

به "مهم ترین نکات برای ست کردن بوت قهوه ای در استایل مردانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین نکات برای ست کردن بوت قهوه ای در استایل مردانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید