شروع عملیات احداث 4 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان سربیشه

به گزارش مجله جاودان، هم زمان با پنجمین روز از هفته دولت عملیات احداث چهار اقامتگاه بوم گردی با اعتبار 1/520میلیارد ریال در شهرستان سربیشه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی شروع شد.

شروع عملیات احداث 4 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان سربیشه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، هاشم اتفاقی سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی سربیشه در این خصوص گفت: آیین کلنگ زنی احداث چهار اقامتگاه بوم گردی در شهرستان سربیشه با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی، مدیرکل میراث فرهنگی استان، فرماندار سربیشه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

او اضافه کرد: اقامتگاه بوم گردی عشایری طاق اسکی، اقامتگاه بوم گردی سربیشه، اقامتگاه بوم گردی میرزا عباس روستای چنشت و اقامتگاه بوم گردی کنیف چهار طرحی بودند که با اعتباری بالغ بر 1/52 میلیارد ریال سرمایه گذاری و پیش بینی ایجاد اشتغال برای 22 نفر به صورت مستقیم در شهرستان سربیشه کلنگ زنی شدند.

اتفاقی ادامه داد: از میان این طرح ها کمپ گردشگری عشایری طاق اسکی با متراژ 5 هزار مترمربع به عنوان بزرگترین اقامتگاه بوم گردی عشایری استان خراسان جنوبی است که امیدواریم فاز اول آن تا خاتمه سال 97 به بهره برداری رسیده و در خاتمه سال 98 نیز تکمیل گردد.

او اذعان کرد: شهرستان سربیشه با دارا بودن دو روستای شگفت انگیز از مجموع هفت روستای شگفت انگیز ایران و همچنین قرار گیری در حاشیه جاده مواصلاتی شرق و جنوب شرقی کشور ظرفیت خوبی در بحث توسعه صنعت توریسم و گردشگری دارد که امیدواریم با بهره برداری از این طرح ها گام موثری برای توسعه پایدار شهرستان برداریم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 301

به "شروع عملیات احداث 4 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان سربیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات احداث 4 اقامتگاه بوم گردی در شهرستان سربیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید