آمادگی سفارت ایران در پاریس برای ارائه مشاوره و مساعدت به ایرانی ها در پی شیوع کرونا

به گزارش مجله جاودان، سفارت ایران در پاریس با اعلام شماره تماسی، آمادگی خود را برای ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات و در صورت امکان مساعدت به هموطنان ایرانی در پی شیوع ویروس کرونا بیان کرد.

آمادگی سفارت ایران در پاریس برای ارائه مشاوره و مساعدت به ایرانی ها در پی شیوع کرونا

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، در پی شیوع ویروس کرونا، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس در اطلاعیه ای آمادگی این سفارتخانه را برای ارتباط و تعامل سازنده با هموطنان اعلام نمود.

در این اطلاعیه آمده است: نظر به شرایط خاص موجود ناشی از شیوع ویروس کرونا در عرصه جهانی و حتی در کشور فرانسه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس به سهم خود این آمادگی را دارد که با هموطنان عزیز ارتباط و تعامل سازنده ای را جهت مشاوره و پاسخگویی به سوالات احتمالی آنها برقرار نموده و در صورت امکان مساعدت های لازم را به عمل آورد.

براساس این اطلاعیه، شماره تلفن 0140697900 از سوی این سفارت بدین منظور اختصاص یافته و هموطنان در صورت احتیاج می توانند بین ساعت 9 تا 12 یا ساعت 2 تا 4 بعد از ظهر با شماره مزبور تماس برقرار نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 810

به "آمادگی سفارت ایران در پاریس برای ارائه مشاوره و مساعدت به ایرانی ها در پی شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی سفارت ایران در پاریس برای ارائه مشاوره و مساعدت به ایرانی ها در پی شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید