احتمال تغییر سرمربی تیم ملی فرنگی 50 روز مانده به مسابقات جهانی، بازگشت به عصر پازاج؟!

به گزارش مجله جاودان، به نظر می رسد با توجه به اتمام بازی های آسیایی 2018، احتمال تغییر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی وجود خواهد داشت.

احتمال تغییر سرمربی تیم ملی فرنگی 50 روز مانده به مسابقات جهانی، بازگشت به عصر پازاج؟!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که بلافاصله بعد از اتمام رقابت های کشتی بازی های آسیایی و بازگشت کشتی گیران به ایران، استارت تمرینات ملی پوشان در خانه کشتی زده شد، اما نامی از علی اشکانی به عنوان سرمربی در این فهرست نبود و پس از آن نیز صحبت های احد پازاج مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در سایت فدراسیون کشتی به گونه ای مطرح شد که شاید اشکانی سرمربی تیم اعزامی به مسابقات جهانی بوداپست نباشد. پاراج گفته بود: سرمربی تیم ملی بزرگسالان بعد از جلسه شورای فنی تیم های ملی معرفی می گردد.

این احتمال در حالی مطرح می گردد که پیش از این نیز در چند مقطع شنیده می شد کادرفنی تیم ملی فرنگی تغییر خواهد نمود. در حال حاضر علی اشکانی، جمشید خیرآبادی، حمید باوفا و فرشاد علیزاده سرمربیگری تیم های ملی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان را برعهده دارند.

با توجه به زمان اندکی که تا جهانی مجارستان باقی مانده، به زودی در این خصوص تصمیم گیری می گردد. در این رابطه یکی از اعضای شورای فنی کشتی فرنگی به خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به اتمام قرارداد علی اشکانی با فدراسیون کشتی، پس از انتها بازی های آسیایی 2018، قرار شد این هفته جلسه شورای فنی تشکیل گردد تا درخصوص ادامه همکاری با اشکانی یا انتخاب فرد جایگزین تصمیم گیری گردد.

چیزی که تعیین است فدراسیون کشتی از عملکرد اشکانی در تیم ملی بزرگسالان رضایت ندارد، اما زمان 50 روزه تا مسابقات جهانی این احتمال را پررنگ می نماید که اگر قرار به انتها همکاری فدراسیون با علی اشکانی باشد، شاید احد پازاج مدیر تیم های ملی راهنمایی این تیم تا جهانی بوداپست را برعهده بگیرد.

پازاج پیش از این سابقه سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی را در کارنامه داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 20

به "احتمال تغییر سرمربی تیم ملی فرنگی 50 روز مانده به مسابقات جهانی، بازگشت به عصر پازاج؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییر سرمربی تیم ملی فرنگی 50 روز مانده به مسابقات جهانی، بازگشت به عصر پازاج؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید