اخراج ارتش آمریکا از قاره آسیا کلید خورد؟!، مقدمه توافق بزرگ خروج نیروهای آمریکا از افغانستان

به گزارش مجله جاودان، واشنگتن پست درباره تصمیم دولت فیلیپین برای انتها توافق نظامی حضور ارتش آمریکا در این کشور گزارش داد.

اخراج ارتش آمریکا از قاره آسیا کلید خورد؟!، مقدمه توافق بزرگ خروج نیروهای آمریکا از افغانستان

از سفر با قیمت تور سریلانکا زمستان 99 به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، فواد ایزدی، استاد دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات دنیا در صفحه توئیتری خود نوشت: گزارش واشنگتن پست درباره تصمیم دولت فیلیپین برای سرانجام توافق نظامی حضور نیرو های آمریکایی در این کشور| اخراج آمریکا از غرب آسیا داره تبدیل به اخراج آمریکا از کل آسیا میشه. فیلیپین از 1898 تا 1946 رسما مستعمره آمریکا بود که منجر به قتل عام 1 میلیون نفر شد.

سیاوش فلاح پور فعال رسانه ای در حوزه مسائل بین المللی در صفحه توئیتری خود نوشت:

ظاهرا توافق بر سر کاهش خشونت یک هفته ای(مقدمه توافق بزرگ خروج نیروهای آمریکا از افغانستان) نهایی شده| در آینده نزدیک از توافق های مشابه برای خروج آمریکایی ها از عراق وسوریه رونمایی خواهد شد؛ توافق هایی که پیغام روشنی برای متحدان عرب آمریکا در خلیج فارس دارد.

صفحه توئیتری منتسب به دفتر رسانه ای مقاومت اسلامی نجبا (از نیروهای مبارز علیه داعش و آمریکا) نوشت: واشنگتن طرحی را برای خارج کردن بخشی از نیرو های خود از عراق ارائه کرد| ارتش آمریکا طرحی را برای خارج کردن بخشی از نیرو های خود از عراق تحویل مقام های امنیتی ارشد عراقی نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 694

به "اخراج ارتش آمریکا از قاره آسیا کلید خورد؟!، مقدمه توافق بزرگ خروج نیروهای آمریکا از افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج ارتش آمریکا از قاره آسیا کلید خورد؟!، مقدمه توافق بزرگ خروج نیروهای آمریکا از افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید