ازدحام جمعیت برای برگزاری مراسم در رود گنگ هند، با وجود کرونا

به گزارش مجله جاودان، ده ها هزار نفر از مردم هند برای برگزاری مراسم غسل در رود گنگ گردهم آمدند و این در حالیست که موج بیماری کووید-19 همچنان سراسر این کشور را مانند بسیاری از نقاط دیگر دنیا در بر گرفته است.

ازدحام جمعیت برای برگزاری مراسم در رود گنگ هند، با وجود کرونا

به گزارش خبرنگاران، شرکت کنندگان روز گذشته (دوشنبه) مراسم روز غسل فرخنده را در جشنواره موسوم به کوم میلا (کومبه میلا) در شهر هاریدوار در ایالت اوتاراکند در هیمالیا برگزار کردند.

مقامات هندی اعلام کردند: به دلیل ازدحام زیاد جمعیت اجرای تمهیدات ایمنی کروناویروس با مشکل روبرو شد.

این مراسم در حالی برگزار شد که هند شاهد افزایش شدید میزان ابتلا به کووید-19 است، بطوریکه در چند هفته گذشته این کشور به طور مداوم روزانه بیش از 100 هزار مورد ابتلا را گزارش نموده است.

روز گذشته هند بیش از 168 هزار مورد جدید ابتلا را ثبت کرد و از برزیل پیشی گرفت و دومین کشور بعد از آمریکا در دنیا به لحاظ شمار مبتلایان شد.

موج دوم شیوع کروناویروس در سراسر هند، کشور را به بحران کشانده است. گزارش های مربوط به کمبود تخت بیمارستان و داروهای ضروری از مناطق مختلف کشور به دست می رسد. بعضی ها معتقدند اگر اقدامات سختگیرانه و فوری انجام نشود و سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا نکند، باید انتظار شرایط بدتر را داشت.

به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه خبری بی بی سی، کارشناسان می گویند: هند تا به امروز بیش از 100 میلیون دوز واکسن تزریق نموده است اما برای جلوگیری از گسترش ویروس باید سرعت واکسیناسیون را بالاتر برد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1615

به "ازدحام جمعیت برای برگزاری مراسم در رود گنگ هند، با وجود کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازدحام جمعیت برای برگزاری مراسم در رود گنگ هند، با وجود کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید