اطلاعاتی درباره متهمین دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، انتقاد رسانه ها از رسیدگی به طوفان زده های آمریکایی

به گزارش مجله جاودان، کشف اطلاعاتی درباره اولین سری متهمین پرونده دخالت روسیه در انتخابات 2016، معضلات یاری رسانی به آسیب دیدگان طوفان در تگزاس و هاوانا و سفر سندرز به کانادا از مهم ترین عناوین روزنامه های انگلیسی زبان هستند.

اطلاعاتی درباره متهمین دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، انتقاد رسانه ها از رسیدگی به طوفان زده های آمریکایی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خبرنگاران، مهم ترین عناوین امروز روزنامه های انگلیسی زبان دنیا بدین توضیح است:

اطلاعاتی درباره اولین سری متهمین پفراینده دخالت روسیه در انتخابات 2016

دیروز (29 اکتبر 2017) شبکه خبری سی ان ان و روزنامه وال استریت ژورنال خبر از کشف اولین سری از متهمان پفراینده دخالت روسیه در انتخابات 2016 دادند.

هرچند از طرف رابرت مولر مستشار ویژه تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات 2016، خبری درباره این اتهامات منتشر نشد ولی نشریه نیوز ویک در مطلبی به جمع آوری اطلاعاتی که درباره لیست متهمان منتشر شده در سی ان ان و وال استریت ژورنال پرداخت.

گزارش نیوزویک درباره این موضوع تاکید نمود که لیست متهمین قرار نیست منتشر گردد و نام و هویت آنها تا زمانی که توسط دادگاه فدرال تصمیم گیری نهایی صورت بگیرد، پنهان خواهد ماند.

معضلات یاری رسانی به آسیب دیدگان طوفان در تگزاس و هاوانا

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به حادثه طوفان سهمگین در ایالت های تگزاس و فلوریدا، درباره ادامه فرایند خدمت رسانی به طوفان زدگان از بی سرپناهی بعضی از خانواده ها انتقاد کرد.

در این گزارش، خبرنگاران واشنگتن پست از آژانس فدرال مدیریت بحران در آمریکا، به خاطر عدم استفاده از تریلی های حامل سرپناه و خانه های کوچک موقتی گلایه نموده اند.

برنی سندرز برای یادگیری سیستم بهداشتی کانادا به تورنتو می رود

برنی سندرز سناتور معروف آمریکایی در هفته جاری برای بازدید میدانی از سیستم بسیار پیشرفته و ارزشمند مراقب های بهداشتی کانادا، به شهر تورنتو سفر می نماید.

این ملاقات که شامل میزگرد، سفر به مراکز محتلف درمانی و ملاقات از نزدیک با بیماران خواهد بود، برای درک بهتر این موضوع است که چگونه کانادا خدمات بهداشتی فوق العاده ای را ارائه می دهد تا امید به زندگی طولانی تر می گردد و میزان مرگ و میر نوزادان را پایین تر از آمریکا آورده است.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 983

به "اطلاعاتی درباره متهمین دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، انتقاد رسانه ها از رسیدگی به طوفان زده های آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی درباره متهمین دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، انتقاد رسانه ها از رسیدگی به طوفان زده های آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید