اعطای تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری

به گزارش مجله جاودان، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بر ضرورت تحقق اعطای تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری تأکید کرد.

اعطای تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، نشست مجازی مسئولان صندوق نوآوری و شکوفایی با روسای پارک های علم و فناوری و صندوق های پژوهش و فناوری به منظور برطرف ابهامات مربوط به فرآیند پرداخت تسهیلات شرکت های فناور آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا با حضور مهدی کشمیری، عضو هیئت عامل و مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، رضا قربانی، معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و مدیران 43 صندوق پژوهش و فناوری و پارک علم و فناوری برگزار گردید.

در ابتدای این نشست کشمیری، با اشاره به اهمیت تحقق اعطای تسهیلات صندوق نوآوری به شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری، از مسئولان پارک ها و صندوق های پژوهش و فناوری همکار آنها درخواست کرد موضوع را تا نقطه پایانیی اعطای تسهیلات به شرکت ها پیگیری نمایند.

وی تأکید کرد: علاوه بر ارزش افزوده این تسهیلات برای شرکت های فناور، نفس ارائه خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی به این دسته از شرکت ها به وسیله صندوق های پژوهش و فناوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که اهمیت پیگیری موضوع فوق را دو چندان می نماید.

رضا قربانی، معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه این نشست بر سیاست شفافیت و تسهیل گری حداکثری برای اعطای تسهیلات به شرکت های آسیب دیده از کرونا تاکید نمود و گفت: سیاست صندوق، سهولت و شفافیت حداکثری در ارائه تسهیلات به شرکت های فناور آسیب دیده از ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان آسیب دیده از کرونا به وسیله صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت های خلاق و فناور به وسیله معرفی پارک های علم و فناوری و صندوق های پژوهش و فناوری از تسهیلات استفاده می نمایند. این تسهیلات تنها شرکت هایی را که از شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شده اند، پوشش می دهد و به مسائل دیگر شرکت ها مربوط نمی گردد.

معاون تسهیلات و تجاری سازی صندوق نوآوری و شکوفایی در پایان، مرجع اعتبارسنجی و معین نوع تضمین شرکت های فناور و خلاق برای دریافت تسهیلات کرونایی را صندوق های پژوهش و فناوری و پارک های علم و فناوری گفت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1129

به "اعطای تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های فناور مستقر در پارک های علم و فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید