اعلام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش مجله جاودان، تهران (پانا) - ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال تحصیلی 1399 1400 دانشگاه صنعتی شریف که از روز سه شنبه شروع شده، تا روز شنبه دهم آبان ماه ادامه دارد.

اعلام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شریف

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

بر اساس اعلام دانشگاه شریف، پذیرفته شدگان دکتری سال تحصیلی 1399- 1400 این دانشگاه باید به وسیله سامانه https://edu.sharif.edu به صورت غیر حضوری ثبت نام نمایند، مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان تا روز شنبه 10 آبان ماه ادامه دارد.

ارائه تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی در قالب یک فایل، عکس جدید و تصویر آن با ابعاد 300 در 400 پیکسل، مدرک فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی و ارشد دارای معدل از جمله مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری سال تحصیلی 1399 -1400 دانشگاه شریف است.

پذیرفته شدگانی که دانشجوی سال آخر بوده و قادر به ارائه مدرک ارشد نیستند و تاریخ فراغت از تحصیل آنها بعد از تاریخ 31 شهریور 98 است ضروری است گواهی تایید شده توسط دانشگاه دانشگاه کارشناسی ارشد خود که در آن تاریخ احتمالی فراغت از تحصیل تعیین شده و فرم مخصوص معدل تعداد واحد گذرانده تا تاریخ 30 دی ماه 98 را ارائه نمایند.

همچنین تمامی پذیرفته شدگان به نشانی https://estelam.msrt.ir مراجعه و با تکمیل اطلاعات، کد رهگیری استعلام مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را دریافت نمایند و در سامانه ثبت نام دانشگاه وارد نمایند.

تمامی مدارک توسط کارشناسان آموزشی آنالیز و در صورت صحت مطالب و تایید مدارک ارائه شده در سامانه آموزش، هرگونه اشکال در مدارک و مطالب ارائه شده داوطلب اعلام می گردد و تا برطرف اشکال، ثبت نام قطعی نیست و در سامانه آموزش غیر مجاز خواهد بود و امکان انتخاب واحد برای داوطلب فراهم نیست.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1306

به "اعلام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شریف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه صنعتی شریف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید