امدادرسانی به 705 نفر از حادثه دیدگان

به گزارش مجله جاودان، 62 درصد حوادث گیلان در سه ماه نخست سال جاری مربوط به حوادث جاده ای است.

امدادرسانی به 705 نفر از حادثه دیدگان

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگار از ، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در سه ماهه نخست امسال هزار 483 نفر، نجاتگر در قالب 428 تیم در ماموریت های مختلف امدادی در سه ماهه نخست امسال حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان از آمادگی لازم برای امداد و نجات و مقابله با حوادث و بحران ها برخوردار است، بیان نمود: پیشگیری و فراگیری آموزش های امدادی مهمترین راه حل برای کاهش آسیب های ناشی از حوادث است.

غلامی با بیان اینکه مهمترین رسالت و سیاست جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد مردمی، یاری و امدادرسانی در سوانح و حوادث است، اضافه نمود: هر زمان و هر کجا که مردم نیازمند یاری باشند، جمعیت هلال احمر وارد عمل می گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزش های همگانی یکی از کارگروه های فعال و مهم اداره کل مدیریت بحران استان می باشد، گفت: در حال حاضر آمادگی مطلوبی در مورد یاری رسانی در استان گیلان وجود دارد.

غلامی با تأکید بر لزوم توجه مسئولان در راستای ارتقای این آمادگی در زمینه مدیریت بحران و سوانح، توضیح داد: آمادگی لازم در واحد های امداد و نجات تنها راه حل مقابله با بحران و حوادث و کاهش تلفات ناشی از آن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به عملکرد این جمعیت در سه ماهه نخست امسال، گفت: طی سه ماهه نخست امسال 1483 نفرروز نجاتگر در قالب 428 تیم در ماموریت های مختلف امدادی حضور داشتند.

غلامی ضمن اشاره به حادثه دیدگان تحت پوشش جمعیت هلال احمر گیلان اذعان داشت: طی سه ماهه نخست امسال، 705 نفر در حوادث مختلف امدادرسانی که از این تعداد 176 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به تعداد ماموریت های نجاتگران در حوادث جاده ای طی سه ماهه نخست امسال توضیح داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان در 178 ماموریت امداد جاده ای حضور داشته اند.

سیاوش غلامی با اشاره به آمار حوادث جاده ای در سطح استان گفت:در سه ماهه نخست امسال 62 درصد حوادث مربوط به حوادث جاده ای بوده است که نسبت به سه ماهه نخست سال گذشته تغییری ایجاد نشده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به عملیات رهاسازی در سطح جاده ها گفت: 23 مورد عملیات رهاسازی در سطح جاده های استان با یاری تجهیزات پنوماتیک نجات اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ضمن اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد اظهار داشت: سامانه 112 این جمعیت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم برای هر حادثه ای است.

آ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1133

به "امدادرسانی به 705 نفر از حادثه دیدگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 705 نفر از حادثه دیدگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید