بعیدی نژاد: دولت انگلیس بر اساس قانون، تحریم های آمریکا را رعایت نکند

به گزارش مجله جاودان، سفیر کشورمان در لندن، با اشاره به اینکه، طبق قانون، دولت انگلیس ضروری است پاسخ خود را به درخواست های با امضای بیشتر از 10 هزار نفر اعلام کند، ابراز امیدواری کرد دولت این کشور توان سیاسی و دیپلماتیک خود را برای لغو این تحریم ها به کار گیرد.

بعیدی نژاد: دولت انگلیس بر اساس قانون، تحریم های آمریکا را رعایت نکند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، حمید بعیدی نژاد سفیر کشورمان در لندن در صفحه توییتر خود نوشت: تا امروز 12 هزار و 824 نفر از شهروندان و ساکنان بریتانیا دادخواست لغو تحریم ها علیه ایران در طول دوران اپیدمی ویروس کرونا را امضا نموده اند.

بعیدی نژاد با تشکر از کسانی که این دادخواست را امضا نموده اند، تاکید نمود: تحریم های ضد انسانی تاثیر منفی بر کوشش های ایران برای مبارزه با ویروس کرونا می گذارد و در حال حاضر باید سرانجام پذیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس قانون، دولت انگلیس ضروری است پاسخ خود را به درخواست های با امضای بیشتر از ده هزار نفر اعلام کند. امیدواریم دولت انگلیس در راستای حمایت از خواسته های به حق مردم دنیا و برای تقویت توان لجستیک و اقتصادی ایران جهت مقابله با بحران ویروس کرونا، اعلام کند که تحریم های آمریکا را رعایت نخواهد کرد و توان سیاسی و دیپلماتیک خود را برای لغو این تحریم ها به کار گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 933

به "بعیدی نژاد: دولت انگلیس بر اساس قانون، تحریم های آمریکا را رعایت نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعیدی نژاد: دولت انگلیس بر اساس قانون، تحریم های آمریکا را رعایت نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید