بیانیه نمایندگان مجلس درپی درگذشت علی اصغر زارعی

به گزارش مجله جاودان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از مرحوم علی اصغر زارعی به عنوان فردی مخلص، مردمی و مبارزی خستگی ناپذیر در دفاع از دین و منافع مردم در عرصه های مختلف یاد کردند.

بیانیه نمایندگان مجلس درپی درگذشت علی اصغر زارعی

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، علی نیکزاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه تعداد کثیری از نمایندگان در خصوص درگذشت علی اصغر زارعی نماینده ادوار مجلس را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر زارعی را که در دوره های مختلف نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی بوده است خدمت ملت عزیز ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می کنیم. آقای دکتر زارعی فردی مخلص، مردمی، مبارزی مجاهد و خستگی ناپذیر در دفاع از دین و منافع مردم در عرصه های مختلف بوده است.

در هر موردی که منافع ملت ایران مورد تهدید قرار می گرفت او حضور جدی داشته و با تمام توان از آن دفاع و از خسارت های آن بر منافع ملت بزرگ ایران می گریست و با آن مبارزه می کرد. زندگی و رفتار مردمی و انقلابی و نیز غیرت مومنانه آقای دکتر زارعی الگوی بسیار ارزشمند برای همه به ویژه برای ما نمایندگان خواهد بود و امید است روح مطهر ایشان با مولایش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1405

به "بیانیه نمایندگان مجلس درپی درگذشت علی اصغر زارعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه نمایندگان مجلس درپی درگذشت علی اصغر زارعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید