ترافیک میدان کشوری بابل در مدار روانسازی

به گزارش مجله جاودان، خبرگزاری خبرنگاران- شهرداربابل، 8 قطعه از زمین های معروف به تفکیکی های شهرداری بابل به متراژ حدود 1200 متر برای اجرای این طرح تملک و آزادسازی شده است .

ترافیک میدان کشوری بابل در مدار روانسازی

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابل: مهندس کیانی شهردار بابل بیان داشت: با اتصال خیابان 35 متری محدوده شهرداری منطقه یک بلوار شهید یاسینی(کمربندی دوم شرقی) و عبور خودروها از این جهت ترافیک بلوار امام رضا (ع) و در نهایت ترافیک میدان کشوری سبک تر و در جهت روانسازی قرار می گیرد .

مهدی کیانی شهردار بابل اضافه کرد : با توجه به وجود بیمارستان عظیم شهید بهشتی بابل و فعالیت تعداد زیادی از مطب های پزشکان در جهت میدان کشوری شاهد ترافیک سنگین در این میدان هستیم که اجرای این طرح در روان سازی ترافیک این میدان و در نهایت بلوار امام رضا-(ع) اثرگذار است .

وی گفت : 8 قطعه از زمین های معروف به تفکیکی های شهرداری بابل به متراژ حدود 1200 متر برای اجرای این طرح تملک و آزادسازی شده است .

مهندس کیانی ادامه داد : برای تملک این زمین ها در دهه 80 شهرداری بابل از محل اعتبارات عمرانی سه میلیارد تومان سرمایه گذاری نموده است که ارزش این زمین ها با قیمت روز در حال حاضر چندین برابر می باشد و شهرداری برای کاهش بار ترافیکی این طرح را اجرایی نموده است .

وی گفت : این آزادسازی در جهت اتمام و اتصال خیابان 35 متری محدوده شهرداری منطقه یک بلوار شهید یاسینی کمربندی دوم شرقی بوده که تا حد زیادی بار ترافیکی بلوار امام-رضا (ع) را کاهش و جهت عبور را برای رانندگان کوتاه تر می نماید و از طرف دیگر، عبور و مرور برای شهروندان مازنی و تمام هموطنان ایرانی که در این جهت تردد می نمایند آسان تر می گردد .

مهندس کیانی ادامه داد : شهرداریبابل در جهت کاهش بار ترافیکی و روان سازی جاده های درون شهری از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهد نمود و برای خود هیچ محدودیتی در این جهت در نظر نمی گیرد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1732

به "ترافیک میدان کشوری بابل در مدار روانسازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک میدان کشوری بابل در مدار روانسازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید