تظاهرات علیه تجاوزات هوایی ترکیه در قامشلی سوریه

به گزارش مجله جاودان، صدها معترض در مقابل دفتر سازمان ملل در قامشلی سوریه در اعتراض به حملات هوایی ترکیه در خاک سوریه که اخیرا کشته شدن 3 زن را در پی داشته است، تظاهرات کردند.

تظاهرات علیه تجاوزات هوایی ترکیه در قامشلی سوریه

به گزارش به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، صد ها نفر با تجمع اعتراضی در برابر مقر سازمان ملل در شهر قامشلی در شمال شرق سوریه تظاهراتی را در محکومیت حمله هوایی ترکیه به روستایی در این منطقه که کشته شدن 3 زن را در پی داشت، ترتیب دادند.

حمله پهپادی اخیر ارتش ترکیه به یکی از روستا ها در نزدیکی شهر عین العرب به کشته شدن 3 زن از اعضای کنفرانس سِتَار که نهادی برای حمایت از زنان کُرد به شمار می آید منجر شد.

کشته شدن این زنان سبب خشم عمومی در مناطق کردنشین سوریه شد، به همین دلیل در چند منطقه از شهر های عین العرب و قامشلی تظاهرات گسترده ای در مخالفت با این اقدام ترکیه برگزار گردید و حاضران در این تظاهرات، تجاوزات پیاپی ترکیه به خاک سوریه را محکوم کردند و از سازمان ملل خواستند درباره جنایات ترکیه در سوریه تحقیق کند.

با وجود توافق توقف درگیری که ترکیه، اکتبر گذشته با آمریکا و روسیه امضاء نموده بود، این کشور هر از گاهی با سوء استفاده از مشغول بودن نهاد های بین المللی به تحولات دیگر منطقه، بند های این توافقامه را نقض می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1101

به "تظاهرات علیه تجاوزات هوایی ترکیه در قامشلی سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تظاهرات علیه تجاوزات هوایی ترکیه در قامشلی سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید