تعطیلی 40 پمپ بنزین بخاطر کرونا

به گزارش مجله جاودان، مشاور عالی انجمن مالکان صندلی ها و مجتمع های خدماتی، رفاهی و بین راهی گفت: در حال حاضر شرایط صندلی های سوخت مطلوب نیست و حداقل 30 تا 40 صندلی در کشور تعطیل شده اند و ما خواهان حمایت دولت در این شرایط هستیم.

تعطیلی 40 پمپ بنزین بخاطر کرونا

محمد عطاپور در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه پمپ بنزین ها یکی از مکان هایی هستند که بیشترین احتمال انتقال ویروس کرونا را دارند، اظهار کرد: علی رغم اینکه صندلی ها تا حد زیادی خود را آماده مقابله با این ویروس نموده اند اما از سوی دولت حمایت نشدند و این مساله مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

وی گفت: پس از افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین حق العمل که به صندلیداران پرداخت می گردد تغییری پیدا نکرد و همچنان بر اساس قیمت پارسال محاسبه می گردد؛ این در حالی است که بیش از پنج ماه از اجرای این طرح می گذرد.

مشاور عالی انجمن مالکان صندلی ها و مجتمع های خدماتی، رفاهی و بین راهی با تاکید بر اینکه قول هایی مبنی بر پیگیری این موضوع داده می گردد اما هنوز به نتیجه نرسیده است اضافه نمود: ما از وزارت نفت انتظار داریم که به فکر صندلی ها باشند. در حال حاضر بسیاری از مجتمع های خدمات رفاهی بسته شده اند و منبع درآمدی ندارند و از جیب خودشان هزینه می نمایند.

عطاپور اظهار کرد: هزینه های زیادی در آخر سال به صندلی ها تحمیل شد و این در شرایطی است که میزان فروش صندلی ها کاهش یافته و انتظار دارند که بسته حمایتی داشته باشند و این موضوع در توان وزیر نفت است؛ لذا ما انتظار یاری و حمایت داریم.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از صندلی ها مشکل پیدا نموده اند و در آستانه تعطیل شدن هستند، گفت: برای مقابله با بحران کرونا بسیاری از صندلی ها به ماسک و دستکس مجهز شده اند؛ حتی در بعضی صندلی ها شاهد افزایش تعداد اپراتورها هم هستیم و تمام این ها در شرایطی رخ داده که هیچ کدام از صندلی ها از سوی دولت حمایت نشده اند.

او با بیان اینکه در این شرایط ضروری است که وزیر نفت نگاه ویژه ای به صندلی ها داشته باشد، گفت: در چند صندلی اپراتورها لباسی مشابه فضانوردان تهیه کردند که این سلیقه صندلی دار است و ما تمام کوشش خود را نموده ایم تا الزامات وزارت بهداشت را رعایت کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 938

به "تعطیلی 40 پمپ بنزین بخاطر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 40 پمپ بنزین بخاطر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید