توزیع بیش از 100هزار اقلام تبلیغاتی در پایگاه های اطلاع رسانی اربعین در ایلام

به گزارش مجله جاودان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام از توزیع بیش از 100 هزار اقلام تبلیغاتی در پایگاه های اطلاع رسانی اربعین اطلاع داد.

توزیع بیش از 100هزار اقلام تبلیغاتی در پایگاه های اطلاع رسانی اربعین در ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: پایگاه های اطلاع رسانی اداره کل استان در مناطق مختلف و در راستا زائران اربعین دایر شده است.

او بابیان این که اقلام تبلیغاتی در پایگاه های اطلاع رسانی اربعین توزیع می گردد، اضافه نمود: این اقدام در راستای راهنمایی زائران اربعین و همچنین معرفی آثار توریستی و گردشگری استان انجام می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام مطرح نمود: در این پایگاه ها نقشه ها و بروشورهایی ویژه عتبات عالیات، نقشه راهنمای گردشگری به تعداد 50 هزار عدد، کتابچه معرفی ایلام به زبان عربی و فارسی به تعداد 20 هزارجلد، کتابچه راهنمای گردشگری به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی به تعداد 30 هزار جلد، پنج هزار ساک دستی در مبادی ورودی شهرستان های ایلام، مهران، چرداول، دهلران، ایوان و سیروان توزیع می گردد.

او اضافه نمود: این بروشورها حاوی اطلاعات مربوط به جاذبه های گردشگری، تاریخی و مذهبی، اقامتگاه ها، رستوران ها، مجتمع های بین راهی، زائرسراها، پمپ بنزین ها و دیگر اطلاعات موردنیاز استان است.

شنبه زاده ادامه داد: مرز بین المللی مهران به دلیل کوتاهی مسافت و برخورداری از امنیت، یکی از کانون های پرتردد ورود و خروج زوار عتبات عالیات به شمار می رود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 485

به "توزیع بیش از 100هزار اقلام تبلیغاتی در پایگاه های اطلاع رسانی اربعین در ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع بیش از 100هزار اقلام تبلیغاتی در پایگاه های اطلاع رسانی اربعین در ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید