جهرمی: گزارش کیفی سازی اپراتورها بر اساس پروانه صادرشده آنالیز می گردد

به گزارش مجله جاودان، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اپراتورها به طور قطع به دلیل نظارت عمومی به سمت تغییرات افزایش کیفیت ترغیب می شوند، گفت: گزارش کیفی سازی اپراتورها بر اساس پروانه صادرشده آنالیز می گردد.

جهرمی: گزارش کیفی سازی اپراتورها بر اساس پروانه صادرشده آنالیز می گردد

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، درباره مهلت 45 روزه به اپراتورها برای افزایش کیفیت شبکه های خود در سراسر کشور شرح داد: مدت زمانی را برای اینکه اپراتورها بتوانند کارنامه کاری خود را در سامانه سنجش کیفیت شاخص های شبکه ملی اطلاعات یا فرادید مشاهده نموده و برای ارتقای آن فعالیت نمایند، در نظر گرفتیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه اپراتورها در این محل معین شده توانستند تا حدودی شاخص های خود را ارتقاء دهند اما پس از انتها این مهلت مردم می توانند شاخص های اپراتورها را مشاهده نمایند و برای استفاده از خدمات و سرویس های اپراتورها با آگاهی انتخاب نمایند.

ترغیب اپراتورها به کیفی سازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه بیان نمود: به مردم قول دادیم تا آنها نیز بتوانند کارنامه کاری اپراتورها را در سامانه سنجش کیفیت شاخص های شبکه ملی اطلاعات مشاهده نمایند و بر سر این قول هستیم.

وی در انتها با توجه به ایجاد فضای رقابتی بین اپراتورها با راه اندازی سامانه سنجش کیفیت شاخص های شبکه ملی اطلاعات، اظهار داشت: به طور قطع به دلیل نظارت عمومی اپراتورها به سمت تغییرات افزایش کیفیت ترغیب می شوند، به دلیل ارائه گزارش ها بر اساس پروانه فعالیت های اپراتورها آنالیز می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 486

به "جهرمی: گزارش کیفی سازی اپراتورها بر اساس پروانه صادرشده آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهرمی: گزارش کیفی سازی اپراتورها بر اساس پروانه صادرشده آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید