حضور زنگنه در همایش هفته انرژی روسیه و نشست وزرای انرژی اوپک گازی در مسکو

به گزارش مجله جاودان، زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران فردا (چهارشنبه) به منظور شرکت در همایش هفته انرژی روسیه و نشست وزرای انرژی کشورهای صادرکننده گاز به مسکو می رود.

حضور زنگنه در همایش هفته انرژی روسیه و نشست وزرای انرژی اوپک گازی در مسکو

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران به نقل از بخش رسانه ای سفارت ایران در مسکو، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران فردا (چهارشنبه) 10 مهرماه 1398 در رأس هیاتی و به منظور شرکت در همایش هفته انرژی روسیه و نشست وزرای انرژی کشورهای صادرکننده گاز به مسکو سفر می کند.

براساس این گزارش، زنگنه در این سفر با الکساندر نوواک همتای روس خود ملاقات کرده و در پنل به سوی رهبری تعادل انرژی در جهان- اولویت های صنعت گاز هفته انرژی مسکو سخنرانی خواهد کرد.

هفته انرژی روسیه که امسال برای چهارمین بار برگزار خواهد شد، با حضور مقامات، فعالان و کارشناسان حوزه انرژی از کشورهای مختلف جهان و با سخنرانی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص اهداف و جایگاه صنایع انرژی در سیاست های کلی روسیه، تهدیدات و چشم اندازهای این صنعت در شرایط بین المللی و موضوعات روز جهانی برگزار می شود. این همایش به عنوان محلی برای سیاستگذاری ها و بررسی روندهای بازار جهانی انرژی محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 446

به "حضور زنگنه در همایش هفته انرژی روسیه و نشست وزرای انرژی اوپک گازی در مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور زنگنه در همایش هفته انرژی روسیه و نشست وزرای انرژی اوپک گازی در مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید