حقوق معوقه کارگران شهرداری الشتر به 18 ماه رسید

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری سلسله، شریف خسروی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان سلسله با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه گردشگری و کشاورزی دارای ظرفیت های فراوانی است اما هنوز آن طور که باید از این قابلیت ها استفاده نشده است، گفت: اداره میراث فرهنگی در شهرستان سلسله فاقد متولی است.

حقوق معوقه کارگران شهرداری الشتر به 18 ماه رسید

وی توضیح داد: موضوع احداث تونل اسپژ که الشتر را به بروجرد وصل می نماید یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان سلسله است که برای آن اعتباری در نظر گرفته گردیده اما تاکنون تخصیص نداشته است.

فرماندار سلسله عنوان نمود: شرکت شهرک های صنعتی استان متأسفانه بخش عمده ای از فاز دوم شهرک صنعتی الشتر را بدون هماهنگی با شهرستان برای احداث پنل های خورشیدی واگذار نموده است.

خسروی بابیان اینکه علی رغم قابل توجه بودن منابع آبی شهرستان سلسله اما مطالعات پایه ای برای آب شرب شهرستان صورت نگرفته است، توضیح داد: با وجود اینکه در پرداخت تسهیلات عشایری و روستایی رتبه نخست استان را داریم اما در پرداخت تسهیلات و اخذ قرارداد متقاضی محور هستند و بر اساس رسته عمل نمی گردد.

وی گفت: با وجود اینکه شهرستان سلسله دارای قابلیت های فراوان گردشگری است و در فصول گردشگری جمعیت بسیاری به این شهرستان سفر می نمایند اما تنها بیمارستان شهرستان یک پزشک عمومی و داروخانه ای ناقص دارد.

فرماندار سلسله با اشاره به ظرفیت منطقه قلایی گفت: این منطقه به دلیل اینکه تنها رویشگاه گونه منحصربه فرد بلوط مازو در استان است قابلیت جنگل کاری اقتصادی را دارد و به منظور پیشگیری از قطع درختان بلوط توسط جنگل نشینان منطقه لازم است که گازرسانی به روستاهای منطقه قلایی صورت گیرد.

خسروی با اشاره به 18 ماه حقوق معوقه کارگران شهرداری الشتر گفت: ضعف های درآمدی شهرداری کفاف پرداخت حقوق کارگران شهرداری را نمی دهد؛ بسیاری از مصوبات استاندار قبلی اجرایی نگردیده است و دستگاه های اجرایی ملزم به انجام این مصوبات هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 55

به "حقوق معوقه کارگران شهرداری الشتر به 18 ماه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق معوقه کارگران شهرداری الشتر به 18 ماه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید