حمایت اروپا از کوشش های مدیرکل آژانس برای حل وفصل مسائل پیرامون توافق هسته ای

به گزارش مجله جاودان، نماینده اتحادیه اروپا نزد سازمان های بین المللی در وین با حمایت از کوشش های مدیرکل آژانس برای حل وفصل مسائل پیرامون توافق هسته ای تاکید نمود که فعالیت های آژانس در چارچوب برجام بسیار حائز اهمیت است.

حمایت اروپا از کوشش های مدیرکل آژانس برای حل وفصل مسائل پیرامون توافق هسته ای

با ما سفر کنید و با ارزانترین تور اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، استفان کلمنت، نماینده دائم اتحادیه اروپا نزد سازمان های بین المللی در وین با انتشار پیغامی در حساب کاربری خود در توئیتر گفت که از فعالیت های اخیر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درخصوص توافق هسته ای پشتیبانی می نماید.

وی در پیغام خود نوشت: اتحادیه اروپا کماکان از کوشش های رافائل گروسی مدیرکل آژانس برای یافتن یک فهم مشترک با ایران تا این سازمان بتواند به فعالیت های ضروری نظارتی خود در ایران که از اهمیت بسیار بالایی در چارچوب توافق هسته ای برخوردار است، ادامه می دهد.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی که به تهران سفر نموده است، امروز با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران کشورمان دیدار نموده و همچنین قرار است با وزیر امورخارجه ایران دیدار داشته باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 اسفند 1399 بروزرسانی: 20 اسفند 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1506

به "حمایت اروپا از کوشش های مدیرکل آژانس برای حل وفصل مسائل پیرامون توافق هسته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت اروپا از کوشش های مدیرکل آژانس برای حل وفصل مسائل پیرامون توافق هسته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید