حمله هکری به سایت های رسمی و حساس دولت عراق

به گزارش مجله جاودان، منابع رسانه ای عراقی از حمله سایبری به سایت های حساس و رسمی دولت عراق خبر دادند.

حمله هکری به سایت های رسمی و حساس دولت عراق

برای سفر با تور ارزان پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع رسانه ای از حمله هکری به سایتهای حساس و رسمی دولت عراق از جمله وزارت های دفاع و کشور و نخست وزیری اطلاع دادند.

به نوشته پایگاه خبری المعلومه این هکر که نام خود را M4X pro گذاشته، تصاویری را از سایتهای نخست وزیری و وزارتخانه های بهداشت، آموزش و پرورش، نفت، دفاع، کشور و تجارت پس از هک ، منتشر کرد و مدعی شد که آنها را هک نموده است.

این فرد با انتشار این تصاویر پیامی با این مضمون ارسال کرد: دشمنان زندگی..امشب نخوابید، صاعقه به شما خواهد زد.. اصحاب رسانه امشب نخوابید اگر میهن پرست هستید، آنچه اتفاق می افتد، پوشش دهید.

هکر مذکور، نامه مرتبط با دستگیری نعیم عبعوب فرماندار سابق بغداد که به اینترپل ارسال شده بود، منتشر کرد. وی همچنین فهرستی از اسامی کارمندان شرکت دولتی ارتباطات و اطلاعات در وزارت ارتباطات که به ادعای این هکرز در قتل عراقی ها نقش داشتند، منتشر کرد و از آنها خواست استعفا نمایند یا درخواست جابه جایی دهند.

M4X pro همچنین یک کپی از مراسلات وزارت خانه های مذکور را منتشر کرد و از جزئیات محرمانه حقوق ها و قراردادهای مختلف این وزارت خانه اطلاع داد.

هنوز هیچ طرف دولتی درباره این حمله هکری یا طرفی که پشت آن واقع شده است، موضع گیری ننموده است. پیشتر نیز بعضی از سایت های رسمی مانند وزارت امور خارجه عراق یا سایت سازمات مبارزه با تروریسم مورد هک واقع شده اند اما اینکه یک هکر بتواند به طور همزمان این تعداد سایت رسمی و دولتی را هک کند، تا به امروز در عراق بی سابقه بوده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 656

به "حمله هکری به سایت های رسمی و حساس دولت عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله هکری به سایت های رسمی و حساس دولت عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید