خبرنگاران بیش از هفت تن فرآورده دامی غیر قابل مصرف در ایرانشهر معدوم شد

به گزارش مجله جاودان، زاهدان- خبرنگاران- رییس اداره دامپزشکی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هفت تن و 400 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در یک ماه اخیر در این شهرستان جمع آوری و معدوم شده است.

خبرنگاران بیش از هفت تن فرآورده دامی غیر قابل مصرف در ایرانشهر معدوم شد

محمد امین حسینی روز آدینه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: به منظور تامین امنیت غذایی و حفظ سلامت عمومی جامعه در ایام ماه مبارک رمضان تعداد 336 بازدید توسط تیم های نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، توسط این اداره با همکاری کارگروه تشکیل شده در فرمانداری شهرستان از واحدهای عرضه فرآورده خام دامی صورت گرفت.

وی اضافه نمود: در بازدیدهای صورت گرفته بیش از هفت هزار و 400کیلوگرم فرآورده خام دامی به علت کیفیت نامناسب و عدم سلامت لازم ضبط و طی مراحل قانونی با دستور قضایی معدوم شد.

رییس اداره دامپزشکی ایرانشهر ادامه داد: فرآورده های ضبط شده از 50 واحد متخلف جمع آوری و برای 29 واحد اقدام به تشکیل پرونده دادگاهی و همچنین 13 واحد متخلف دیگر با دستور قضایی پلمب شد.

وی اعلام کرد: کارگروه تشکیل شده در این ایام متشکل از مسوولان فرمانداری، دامپزشکی، مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف بود که نتایج مفید و قابل توجهی در زمینه های مختلف حاصل شد.

حسینی از مردم خواست ضمن رعایت موارد بهداشتی، در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به وسیله سامانه 1512 به اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1060

به "خبرنگاران بیش از هفت تن فرآورده دامی غیر قابل مصرف در ایرانشهر معدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیش از هفت تن فرآورده دامی غیر قابل مصرف در ایرانشهر معدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید