خبرنگاران نشست مجازی استاندار کرمانشاه با اساتید دانشگاه های استان برگزار می گردد

به گزارش مجله جاودان، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس دانشگاه رازی کرمانشاه از برگزاری نشست مجازی استاندار با روسا و اساتید دانشگاه های استان به مناسبت پاسداشت روز معلم اطلاع داد و گفت: این نشست روز آدینه 12 اردیبهشت ساعت 10 صبح برگزار می گردد.

خبرنگاران نشست مجازی استاندار کرمانشاه با اساتید دانشگاه های استان برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه رازی، محمدابراهیم اعلمی آل آقا روز دوشنبه هدف از برگزاری این نشست را گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و پاسداشت مقام شامخ معلم اظهار داشت و افزود: این اقدام، پیرو پیشنهاد مطرح شده در نشست هم اندیشی اعضای هیات رییسه و روسای دانشکده های دانشگاه رازی با استاندار و معاونین وی مطرح و مورد استقبال استاندار نهاده شد.

وی بااشاره به آمادگی دانشگاه رازی برای میزبانی این نشست و تامین زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری آن افزود: این نشست با حضور بیش از یک هزار و 400 تن از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه های استان به صورت مجازی و به وسیله وبینار برگزار می گردد.

رییس دانشگاه رازی کرمانشاه پیشاپیش روز معلم را به تمامی اساتید فرهیخته کشور تبریک گفت و افزود: براساس برنامه ریزی های اجرا شده، مهندس بازوند و هیات همراه ایشان، با حضور در دانشگاه رازی به وسیله فضای مجازی با روسا و اساتید دانشگاه های استان کرمانشاه گفت و گو خواهند داشت.

استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از 100 هزار دانشجو است.

آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز 26 هزار و 47 پرسنل دارد که از این تعداد 15 هزار و 992 نفرشان فقط کار معلمی و تدریس می نمایند که البته باید هزار و 43 نفر معلم حق تدریسی را نیز به این آمار افزود.

12 اردیبهشت روز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام روز معلم نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1022

به "خبرنگاران نشست مجازی استاندار کرمانشاه با اساتید دانشگاه های استان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نشست مجازی استاندار کرمانشاه با اساتید دانشگاه های استان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید