خبرنگاران 14 معتاد متجاهر در بوکان دستگیر شدند

به گزارش مجله جاودان، مهاباد- خبرنگاران- فرمانده انتظامی بوکان گفت: طی هفته جاری 14 معتاد متجاهر در این شهرستان با همکاری دستگاه قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران 14 معتاد متجاهر در بوکان دستگیر شدند

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

سرهنگ سلمان حیدری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: این افراد در مرحله دوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده شهر از وجود معتادان متجاهر شناسایی و دستگیر شده اند.

وی از اجرای مرحله دوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق مختلف شهر بوکان با هماهنگی مرجع قضایی خبر داد و اضافه نمود: این طرح با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از حضور معتادان متجاهر و برخورد قاطع و قانونی با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی اجرا شد.

فرمانده انتظامی بوکان خاطرنشان کرد: با همراهی و اطلاع رسانی شهروندان اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم و امنیت اجتماعی همچنان در گستره بوکان ادامه دارد و در روزهای آینده شاهد اجرای مراحل دیگری از آن خواهیم بود.

سرهنگ حیدری از مردم خواست که برای مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ با نیروی انتظامی همکاری و مشارکت داشته باشند.

وی گفت: اعتیاد و آلودگی به مواد مخدر یکی از معضلاتی است که جامعه را گرفتار کرده و لازم است برای رفع این آسیب اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی برای تثبیت سلامت اجتماعی گام برداشت.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بداخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این شهرستان در سال جاری است.

از ابتدای سال جاری تا به امروز 144 معتاد متجاهر در سطح این شهرستان جمع آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شدند.

بوکان با 258 هزار نفر جمعیت سومین شهر پرجمعیت آذربایجانغربی بعد از ارومیه و خوی واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1117

به "خبرنگاران 14 معتاد متجاهر در بوکان دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 14 معتاد متجاهر در بوکان دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید