خبرنگاران 19 میلیارد تومان قرارداد تجارت فناوری ثبت شد

به گزارش مجله جاودان، تهران- خبرنگاران- دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کارگزاران فناوری در سراسر کشور 19 میلیارد تومان قرارداد در قالب طرح جهش تجارت فناوری امضا کردند.

خبرنگاران 19 میلیارد تومان قرارداد تجارت فناوری ثبت شد

به گزارش روز سه شنبه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، محمد صالح خالقی در این خصوص اضافه نمود: طرح جهش تجارت فناوری از اردیبهشت امسال در دستور کار شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفته است.

وی بیان نمود: این طرح با همکاری 50 کارگزار تبادل فناوری (بروکر) در سراسر کشور از 7 اردیبهشت ماه امسال شروع به کار کرد. طرح جهش تجارت فناوری، سه هدف بازاریابی محصولات دانش بنیان و فناورانه، سرمایه گذاری بر روی استاتاپ ها، طرح های فناورانه و اختراعات و همچنین برطرف احتیاج فناورانه صنایع عظیم را دنبال می نماید.

دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی گفت: تا به امروز حدود 19 میلیارد تومان قرارداد در قالب این طرح امضا شده است و برای امضای 30 میلیارد تومان قرارداد بالقوه نیز برنامه ریزی اجرا شده است، این طرح بروکر محور است و برای تعامل مستقیم با بیش از 5 هزار شرکت دانش بنیان و دیگر فعالان زیست بوم، از ظرفیت 50 بروکر حرفه ای در سراسر کشور استفاده شده است.

خالقی با تاکید بر لزوم حمایت از فعالیت های بخش خصوصی برای توسعه تبادل فناوری، اضافه نمود: کارگزاران تبادل فناوری(بروکرها)، برای انجام وظایف خود از حمایت مادی و معنوی برخوردار می شوند. بروکرها علاوه بر دریافت حق الزحمه، برای عقد قرارداد، جایزه دریافت می نمایند.

وی بیان نمود: بر اساس این طرح شبکه فن بازار معاونت علمی به بروکرهای برتر یک جایزه ویژه نیز اهداء می نماید. این جایزه بر اساس نوع و تعداد قرارداد و زمان انعقاد و مفاد آن، به صورت نقدی پرداخت می گردد و سقف آن تا 300 میلیون ریال است. امید است با فعال کردن ظرفیت تمام شبکه فن بازار و با تکیه بر توان جوانان متعهد کشور، در امسال رونق و جهش بیشتری در حوزه تبادل و تجارت فناوری ایجاد کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1147

به "خبرنگاران 19 میلیارد تومان قرارداد تجارت فناوری ثبت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 19 میلیارد تومان قرارداد تجارت فناوری ثبت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید