خدمات رسانی رایگان مترو به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت ملی

به گزارش مجله جاودان، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از سرویس دهی رایگان مترو به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت ملی خبر داد.

خدمات رسانی رایگان مترو به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت ملی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه این خدمت رسانی از ساعت 12:30 امروز دوشنبه 4 آذر ماه 98 تا خاتمه مراسم در تمامی خطوط متروی تهران و حومه به صورت رایگان خواهد بود و بعد از خاتمه مراسم نیز پذیرش مسافر در ایستگاه های توحید، میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر، برای بازگشت راهپیمایان به مقاصد خود از این سه ایستگاه به صورت رایگان خواهد بود.

با توجه به قرارگیری ایستگاه های توحید، میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر در راستا راهپیمایی استفاده از این ناوگان حمل و نقل ریلی درون شهری بهترین انتخاب برای شهروندان است.

گفتنی است با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی طی روز جاری در خیابان انقلاب اسلامی، خط راستا تردد اتوبوس های خط یک از میدان فردوسی، خیابان فردوسی، خیابان جمهوری اسلامی، میدان جمهوری اسلامی، چهارراه شهید نواب، خیابان آزادی به سمت غرب و بالعکس تغییر راستا موقتی خواهد داشت پس از خاتمه مراسم به حالت عادی باز می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 588

به "خدمات رسانی رایگان مترو به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات رسانی رایگان مترو به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید