خرید بلیط صرفا به وسیله مراکز فروش دارای مجوز صورت پذیرد، تداوم فروش بلیت قطار های منتهی به مشهد در دهه آخر صفر

به گزارش مجله جاودان، مدیر عامل راه آهن خراسان رضوی گفت: هموطنان به وسیله مراکز فروش دارای مجوز اقدام به خرید بلیط کنند.

خرید بلیط صرفا به وسیله مراکز فروش دارای مجوز صورت پذیرد، تداوم فروش بلیت قطار های منتهی به مشهد در دهه آخر صفر

مصطفی نصیری ورگ مدیر عامل راه آهن خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار از ، با تاکید بر اینکه در ایام پایانی ماه صفر تمامی تمهیدات لازم در راه آهن خراسان رضوی برای ورود زائران امام رضا(ع) انجام شده است، گفت: برابر دستورالعمل ابلاغی از ستاد، بلیت قطار های مسافری از تاریخ 98/08/01 لغایت 98/08/10 از روز یکشنبه 21 مهرماه ساعت 10 صبح به وسیله مراکز فروش و اینترنت در کلیه جهت های ریلی در دسترس قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه در روند فروش بلیط قطارهای منتهی به مشهد تاکنون مسئله ای وجود نداشته است، توضیح داد: هموطنان می توانند با مراجعه به مراکز فروش بلیت و یا سایت های اینترنتی www.Safirrail.ir، www.Fadaktrains.com، www.Raja.ir، www.Rai.ir نسبت به خرید بلیت های مورد احتیاج خود اقدام نمایند.

مدیر عامل راه آهن خراسان رضوی گفت: خرید بلیت از مراکز فروش می بایستی صرفا به وسیله مراکز فروش دارای مجوز صورت پذیرد و ارائه مشخصات متقاضی جهت صدور بلیت الزامی می باشد و از 29 شهر و مرکز استان، قطار های مسافری منتهی به مشهد در این برنامه پیش بینی شده است.

نصیری ورگ اضافه نمود: در شش ماهه نخست سال جاری تعداد زائران و مسافران ورودی و خروجی به مشهد مقدس هفت میلیون و 948 هزار و 824 نفر بوده که شاهد رشد حدود 7 درصدی جابجایی مسافر در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

شمار ایستگاه های راه آهن خراسان 23 ایستگاه است و روزانه به طور معمول 94 رام قطار مسافربری و 10 رام قطار باری در این جهت ریلی به صورت رفت و برگشت حرکت می نمایند.

از مجموع 10 هزار کیلومتر ظرفیت شبکه ریلی کشور، هزار و 400 کیلومتر آن معادل 14 درصد در خراسان رضوی واقع شده است.

تراکم ریل در این استان نسبت به مساحت آن دو برابر میانگین کشوری است و به خاطر وجود بارگاه منور رضوی در مشهد بیش از 40 درصد قطار های مسافربری ایران به مشهد رفت و آمد می نمایند.

/ ز.م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 514

به "خرید بلیط صرفا به وسیله مراکز فروش دارای مجوز صورت پذیرد، تداوم فروش بلیت قطار های منتهی به مشهد در دهه آخر صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بلیط صرفا به وسیله مراکز فروش دارای مجوز صورت پذیرد، تداوم فروش بلیت قطار های منتهی به مشهد در دهه آخر صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید