داوری: از دوران مدیریت کیهانی در فدراسیون دوومیدانی ایراد نمی گیرم

به گزارش مجله جاودان، رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی گفت: نمی توانم از دوران مدیریت قبلی فدراسیون ایراد بگیرم چون کیهانی کوشش خود را کرد.

داوری: از دوران مدیریت کیهانی در فدراسیون دوومیدانی ایراد نمی گیرم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، افشین داوری پس از انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون دوو میدانی در جمع خبرنگاران گفت: از وزارت ورزش و آقای علی نژاد بابت برگزاری انتخابات تشکر می کنم. همانطور که او گفته بود برگزاری انتخابات بهتر از بلاتکلیفی این رشته بود.

وی اضافه نمود: تا به امروز دو نفر سهمیه المپیک گرفته اند و چند ورزشکار دیگر نیز در دو و میدانی شرایط کسب سهمیه را دارند پس لازم بود که در شرایط آمادگی آنها تکلیف فدراسیون نیز معین گردد.

رئیس جدید فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: از اعضای مجمع که امروز و با وجود شرایط خاصی که وجود داشت به مجمع آمدند تشکر می کنم امیدوارم با یک همدلی و هماهنگی همه برنامه ها را در کنار هم انجام بدهیم.

داوری بیان کرد: ما در گذشته به قله های دست نیافتنی در دو و میدانی رسیدیم و توانستیم اولین مدال بانوان را نیز در دوره مدیریتی من کسب کنیم. امیدوارم همدلی ادامه داشته باشد که در مجموع نتیجه آن برای دو و میدانی است.

وی گفت: ما دو ورزشکار پرتاب دیسک داریم که رکوردهایشان خوب است اما نمی دانیم کجا هستند؟ محمدرضا وظیفه دوست در پرش ارتفاع رکورد 2.25 متر را به ثبت رسانده اما 4 سال است که از او خبری نیست. ما 89 ورزشکار رنکینگی داشتیم که از فدراسیون حقوق می گرفتند. به هر حال شرایط خاصی بوجود آمد من نمی توانم از مدیریت مجید کیهانی در 4 سال گذشته ایراد بگیرم چون او هم کوشش خود را کرد و آمده بود که خوب کار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 888

به "داوری: از دوران مدیریت کیهانی در فدراسیون دوومیدانی ایراد نمی گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری: از دوران مدیریت کیهانی در فدراسیون دوومیدانی ایراد نمی گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید