رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران به تصویب یک فوریتی رسید

به گزارش مجله جاودان، اعضای شورای اسلامی شهر تهران با 14 رأی موافق یک فوریت لایحه معین رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی را به تصویب رساندند.

رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران به تصویب یک فوریتی رسید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در جلسه امروز 28 مهرماه 98 شورای اسلامی شهر تهران ابوالحسنی مدیر مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران در تشریح لایحه پیشنهادی شهرداری به شورا گفت: بر اساس مصوبه شورا مقرر بود رشته هایی که در مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران وجود دارد ساماندهی شوند و همچنین رشته های جدید و رشته های قدیمی در شورا مطرح و به تصویب اعضای شورا برسند؛ لذا ما بر اساس جلساتی که با معاونین شهردار داشتیم سعی کردیم رشته های مورد احتیاج آن ها را احصا کنیم.

وی ادامه داد: قطعا رشته های قبلی نیز مورد آنالیز قرار گرفتند و آن دسته از رشته ها که در سایر دانشگاه ها همچون دانشگاه های دولتی، آزاد و ... وجود داشتند و به صورت موازی بودند حذف شدند و مابقی نیز به عنوان پیشنهاد به شهردار تهران داده شد تا به صورت لایحه به شورا ارسال گردد.

ابوالحسنی تاکید نمود: قرار بود مرداد ماه این لایحه به شورا برسد، اما به علت رفت و برگشت میان معاونین به طول انجامید. در سرانجام آبان ماه ترم دوم ما شروع می گردد لذا باید تا آن زمان مصوبه رشته های موجود را از شورا داشته باشیم به همین منظور از اعضای شورا درخواست می کنم که با یک فوریت این لایحه موافقت نمایند.

در ادامه جلسه علی اعطا سخنگوی شورا به عنوان مخالف یک فوریت این لایحه خاطر نشان کرد: 25 تیر ماه با آقای ابوالحسنی صحبت کردیم و مقرر شد لایحه هر چه زودتر ارسال گردد تا در شورا و کمیسیون ها فرصت آنالیز وجود داشته باشد. بی تردید اگر این کار به فوریت انجام نگردد ذی حساب اجازه نمی دهد که هزینه ای در این راستا صرف گردد؛ لذا شهرداری برای چندمین بار شورا را در عمل صورت گرفته قرار می دهد که من با یک فوریت این لایحه مخالفت می کنم.

در ادامه حسن رسولی دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران به عنوان موافق این لایحه اظهار کرد: 16 اردیبهشت شورا در قالب مصوبه ای شهرداری را موظف کرد مراکز آموزش علمی کاربردی خود را ساماندهی کند که در این راستا این مراکز از 9 مرکز به 4 مرکز کاهش پیدا کرد. قطعا ما با شهرداری یکی هستیم؛ لذا درخواست می کنم پاسخ تاخیر با تاخیر داده نگردد و برای برطرف بلاتکلیفی به یک فوریت این لایحه رأی بدهید.

گفتنی است، نهایتا پس از بحث و آنالیز در مورد این لایحه، اعضای شورا با 14 رأی موافق از میان 17 عضو حاضر در جلسه یک فوریت این لایحه را به تصویب رساندند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 506

به "رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران به تصویب یک فوریتی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشته های تخصصی مراکز علمی کاربردی شهرداری تهران به تصویب یک فوریتی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید