روند صعودی حمایت آمریکایی ها از روند تحقیقات استیضاح ترامپ

به گزارش مجله جاودان، نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می دهد میزان حمایت افکار عمومی مردم آمریکا از روند تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ به رکورد جدیدی دست یافته است.

روند صعودی حمایت آمریکایی ها از روند تحقیقات استیضاح ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی جدید دانشگاه کوینی پیاک حاکی است بیش از 55 درصد مردم آمریکا از تحقیقات مربوط به استیضاح دونالد ترامپ حمایت می کنند و 43 درصد آمریکایی ها نیز با این تحقیقات مخالف هستند.

در نظرسنجی هفته گذشته 51 درصد مردم آمریکا از تحقیقات استیضاح حمایت و 45 درصد نیز با این تحقیقات مخالفت کرده بودند.

بر اساس این گزارش، 93 درصد دموکراتها حمایت خود را از استیضاح ترامپ اعلام کرده اند و 58 درصد رای دهندگان مستقل نیز از این تحقیقات حمایت کرده اند. بیش از 88 درصد جمهوریخواستار نیز مخالفت خود را با این تحقیقات اعلام کرده اند.

این نظرسنجی نشان می دهد که بیش از 48 درصد شرکت کنندگان از استیضاح و برکناری ترامپ از قدرت حمایت کرده اند که این رقم نسبت به هفته گذشته 2 درصد رشد داشته است. 46 درصد مردم آمریکا نیز اعلام کرده اند که مخالف استیضاح و برکناری ترامپ هستند.

بیش از 86 درصد دموکرات ها رسما خواستار برکناری ترامپ از قدرت شده اند. این رقم در بین مستقل ها به 49 درصد رسیده است. 91 درصد جمهوریخواستار نیز مخالف برکناری ترامپ هستند.

این در شرایطی است که میزان محبوبیت ترامپ برای نخستین بار از آغاز روند تحقیقات استیضاح به کمتر از 40 درصد رسیده است. تنها 38 درصد آمریکایی ها از عملکرد ترامپ ابراز رضایت کرده و بیش از 58 درصد آنها از عملکرد رئیس جمهور آمریکا رضایت نداشته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 517

به "روند صعودی حمایت آمریکایی ها از روند تحقیقات استیضاح ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روند صعودی حمایت آمریکایی ها از روند تحقیقات استیضاح ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید