سرمربی ترابزون، نگران خستگی بازیکنان ملی

به گزارش مجله جاودان، 9 بازیکن ما در اردوهای ملی مختلف حضور داشتند و تنها با 12 تا 13 بازیکن تمرین می کردیم که همین مسئله اثرات منفی روی روند حرکتی تیم ما گذاشت، چون زمان می برد تا به فرم مطلوب برسیم.

سرمربی ترابزون، نگران خستگی بازیکنان ملی

به گزارش خبرنگاران ،ترابزون در آخرین بازی این هفته سوپرلیگ ترکیه مقابل ارزروم اسپور انتهای جدولی به تساوی بدون گل رسید تا بهترین فرصت برای نزدیک شدن به صدرنشین ها را از دست بدهد. این نتیجه در حالی به دست آمد که دو ستاره ایرانی در ترکیب اولیه به میدان رفتند که از این جمع وحید امیری در شروع نیمه دوم جای خود را به بازیکن دیگری داد.

یانال کارمان سرمربی ترابزون اسپور در واکنش به این نتیجه نا امیدکننده در استادیوم سنول گونش گفت: باید از هواداران، هم تشکر کنم هم عذرخواهی. برای برد به میدان رفتیم اما یک روزهایی پیش می آید که حتی اگر 15 تا 20 موقعیت گلزنی هم ایجاد کنید،یک بار هم نمی توانید طعم گلزنی را بچشید. در بازی با ارزروم این واقعیت برای ما رقم خورد و به تساوی رسیدیم.

این مربی در ادامه به لزوم استفاده از یاری داور ویدئوی اشاره نمود: به نظرم VAR باید در ترکیه اجرا گردد. فوتبال هر روز در حال پیشرفت است و استفاده از تکنولوژی الزام آور. بخصوص برای پائین آوردن ضریب اشتباه ها. چه بسا اگر VAR بود ما الان به خاطر تساوی مجبور به صحبت و دفاع از عملکردمان نمی شدیم.

کارامان در بخش دیگری از صحبت ها به بازی های ملی ، آسیب دیدگی و خستگی ملی پوش ها پرداخت: 9بازیکن ما در اردوهای ملی مختلف حضور داشتند و تنها با 12 تا 13 بازیکن تمرین می کردیم که همین مسئله اثرات منفی روی روند حرکتی تیم ما گذاشت، چون زمان می برد تا به فرم مطلوب برسیم. از آن بدتر اینکه برخی از این بازیکنان با آسیب دیدگی برمی گردند، درست مثل کووانما کامرونی که قبل در رختکن گفت درد دارم و بهتر است بازی نکنم.

390-3

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 11 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 78

به "سرمربی ترابزون، نگران خستگی بازیکنان ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ترابزون، نگران خستگی بازیکنان ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید