شرط فدراسیون دوومیدانی بچگانه است، فقط به خاطر باشگاه در لیگ می دوم

به گزارش مجله جاودان، سجاد مرادی در مصاحبه با خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت خود بیان نمود: من به اصفهان برگشته ام تا در تیم ذوب آهن تمریناتم را ادامه بدهم. من به این تیم تعهد دارم و باید در رقابت های لیگ شرکت کنم. پس از آن هم به خاطر ارتفاع شهر کرد به این شهر می روم تا در آنجا تمریناتم را پی بگیریم.

شرط فدراسیون دوومیدانی بچگانه است، فقط به خاطر باشگاه در لیگ می دوم

وی در مورد اینکه فدراسیون دو و میدانی تنها شرط حضور مرادی در بازیهای آسیایی را کسب سهمیه ورودی در لیگ عنوان نموده بود گفت: رکوردهایم در تمرینات به گونه ای بوده که بتوانم یک مدال خوشرنگ را در بازیهای آسیایی کسب کنم. من قبلا هم در مورد فدراسیون صحبت کردم و به نظر من در نظر دریافت ورودی برایم یک کار بچگانه بوده و تنها به خاطر تعهدی که به باشگاه دارم در لیگ شرکت خواهم کرد.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا کاپیتان تیم ملی از بازیهای آسیایی باز خواهد ماند بیان نمود: لفظ کاپیتان که فعلا در حد یک حرف است اگر من را به بازیهای آسیایی ببرند آن وقت کاپیتان تیم ملی هستم در غیر این صورت عنوان کاپیتانی به دونده دیگری تعلق می گیرد. خودم همواره طوری تمرین می کنم که برای کشورم کسب افتخار کنم چه آنها من را به اینچئون ببرند چه نبرند من تمرکزم در تمرینات روی کسب مدال است.

وی در مورد میزان آمادگی خود در قیاس با بازیهای آسیایی گوانجو گفت: در دوره قبل آماده تر بودم اما این را باید بگویم رقبایم هم آماده تر بودند حالا هم خودم ضعیف تر شده ام هم رقیبانم ولی یک چیز را بگویم این بار کسب مدال طلا آسان تر شده است چرا که یکی از مدعیان کسب طلا دوپینگی شده و یک نفر دیگر هم در مسابقات حضور ندارد. بنابراین اگر به کره بروم تنها برای مدال طلا کوشش خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 386

به "شرط فدراسیون دوومیدانی بچگانه است، فقط به خاطر باشگاه در لیگ می دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط فدراسیون دوومیدانی بچگانه است، فقط به خاطر باشگاه در لیگ می دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید