فغان پور: اجرای احکام املاک فدراسیون را برای کارشناسی معرفی نموده است، 9 میلیارد دیگر به شستا بدهکاریم

به گزارش مجله جاودان، رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال توقیف اموال این فدراسیون و کارشناسی املاک آن از سوی اجرای احکام در پرونده شستا را تأیید کرد.

فغان پور: اجرای احکام املاک فدراسیون را برای کارشناسی معرفی نموده است، 9 میلیارد دیگر به شستا بدهکاریم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صفی اله فغانپور رئیس کمیته حقوقی فدراسیون پیرامون توقیف اموال فدراسیون گفت: به اطلاع می رساند در راستای پرداخت حقوق و دستمزد سرمربی سابق تیم ملی، فدراسیون فوتبال ناگزیر شد از شرکت شستا مبلغ دو میلیون یورو قرض بگیرد و یک فقره چک به مبلغ دو میلیون یورو صادر و تحویل شستا دهد. شرکت مذکور چک را به بانک ارائه و با اخذ گواهی عدم پرداخت از بانک محال علیه به وسیله مراجع قضایی اقدام نموده است.

وی ادامه داد: دادگاه دفاعیات فدراسیون مبنی بر اینکه چک به صورت ارزی صادر شده، در حالی که چک مورد اعتبار و قانونی ریالی است و دادگاه براساس خواسته شستا حکم صادر نموده، پرونده توسط فدراسیون فرجام خواهی شد. تا به امروز نسبت به فرجام خواهی اتخاذ تصمیم نشده، اما پرونده به شعبه اجرای احکام مدنی ارسال شده است. اجرای احکام با معرفی املاک فدراسیون توسط شرکت شستا مبادرت به کارشناسی از املاک نموده است.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: از بابت بدهی در هشت ماه اخیر و در چند مرحله مبلغ 16 میلیارد تومان از اعتبارات فدراسیون فوتبال به شرکت شستا پرداخت شده است که طبق دفاتر قانونی طرفین دعوی به شکل ریالی محاسبه شده و مبلغ 9 میلیارد تومان از بدهی فدراسیون به شرکت شستا باقی مانده است. در صورتی که به شکل ارزی محاسبه گردد، الباقی نیز می بایست به نرخ نیمایی تقسیط و تسویه گردد و درخواست فدراسیون نیز به وسیله مراجع ذیربط در راستا اداری قرار گرفته است و تاحصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1442

به "فغان پور: اجرای احکام املاک فدراسیون را برای کارشناسی معرفی نموده است، 9 میلیارد دیگر به شستا بدهکاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فغان پور: اجرای احکام املاک فدراسیون را برای کارشناسی معرفی نموده است، 9 میلیارد دیگر به شستا بدهکاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید