قربانیان کرونا در فرانسه هم بیشتر از چین شد

به گزارش مجله جاودان، فرانسه روز سه شنبه اعلام نمود که طی 24 ساعت گذشته 499 نفر دیگر در این کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان دادند تا مجموع قربانیان ویروس کرونا در این کشور به 3 هزار و 523 نفر برسد.

قربانیان کرونا در فرانسه هم بیشتر از چین شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، طی 24 ساعت گذشته مجموع قربانیان کرونا در فرانسه به 499 نفر رسید تا مجموع قربانیان کرونا در این کشور به 3 هزار و 523 نفر برسد.

بر اساس گزارش ها، طی 24 ساعت گذشته ابتلای 7 هزار و 578 نفر دیگر در این کشور به ویروس کرونا مثبت اعلام شد تا مجموع مبتلایان به 52 هزار و 128 نفر برسد.

تا کنون 7 هزار و 927 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در فرانسه توانسته اند بهبودی خود را بدست بیاورند.

دو روز پیش رئیس فدراسیون بیمارستان های فرانسه خاطرنشان کرد ظرف 48 ساعت آینده بیمارستان های این کشور دیگر قادر به پذیرش بیماران جدید نخواهند بود. (جزئیات بیشتر)

این مقام فرانسوی هشدار داد اگر هر کدام از بیمارستان ها یا مناطق شهری به تنهایی و بدون همکاری با دیگران عمل نمایند، این کشور با یک فاجعه روبه رو خواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 947

به "قربانیان کرونا در فرانسه هم بیشتر از چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قربانیان کرونا در فرانسه هم بیشتر از چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید