لیگ برتر فوتبال، تداوم صدرنشینی پدیده با شکست ذوب آهن، طلسم ذوبی ها در خانه و پنجمین برد شاگردان گل محمدی

به گزارش مجله جاودان، صدرنشین جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با شکست ذوب آهن در اصفهان به یکه تازی خود در این رقابت ها ادامه داد.

لیگ برتر فوتبال، تداوم صدرنشینی پدیده با شکست ذوب آهن، طلسم ذوبی ها در خانه و پنجمین برد شاگردان گل محمدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های ذوب آهن اصفهان و پدیده خراسان در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در استادیوم فولادشهر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود تیم میهمان مشهدی به خاتمه رسید.

برای ذوب آهن در این مسابقه هادی محمدی در دقیقه 81 گلزنی کرد و گل های پدیده را نیز سعید صادقی در دقیقه 55 (از روی نقطه پنالتی) و یونس شاکری در دقیقه 83 به ثمر رساندند.

پدیده با این برد 15 امتیازی شد و همچنان صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر ماند. این پنجمین پیروزی پی درپی شاگردان گل محمدی در هجدهمین دوره لیگ برتر بود. ذوب آهن با این نتیجه همچنان در حسرت برد خانگی در فصل جاری باقی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 26

به "لیگ برتر فوتبال، تداوم صدرنشینی پدیده با شکست ذوب آهن، طلسم ذوبی ها در خانه و پنجمین برد شاگردان گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، تداوم صدرنشینی پدیده با شکست ذوب آهن، طلسم ذوبی ها در خانه و پنجمین برد شاگردان گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید