مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:پروژه بلاتکلیف و ناتمامی در استان وجود ندارد

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: پروژه بلاتکلیف و ناتمامی در استان وجود ندارد و همه پروژه ها در حال تکمیل و بهره برداری می باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:پروژه بلاتکلیف و ناتمامی در استان وجود ندارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

حمیدرضا رخشانی در نشست هم اندیشی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با مدیرکل و اعضای شورای معاونین اداره کل ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: این ماه پر خیر و برکت فرصت خوب و ارزشمندی برای تمرین ایثار، خلوص وبندگی خالصانه است.

وی با قدردانی از نگاه ویژه و حسن تدبیر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برای برطرف مسائل فضاهای آموزشی استان اضافه کرد: یکی از محوری ترین برنامه های آموزش و پرورش استان ایجاد آرامش فکری و روانی برای همه اجزا و عناصر مجموعه اداری، آموزشی، اولیا و دانش آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام نمود: با توسعه فضاهای آموزشی، نگهداشت دانش آموزان از 35 درصد به 40 درصد رسیده و موجبات اطمینان خاطر و آسودگی فراوانی برای همکاران و دانش آموزان فراهم شده است.

رخشانی اعلام نمود: سیستان و بلوچستان در حوزه فضاهای های آموزشی در سالیان متمادی بسیاری از مسائل و معضلات را به خود دیده و رنج بسیار کشیده، چرا که عقب ماندگی تاریخی را به دنبال داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یکی دیگر از نگرانی های همکاران، دانش آموزان و اولیای آنان در زمان حضور در کلاس های درس را چراغ های غیر استاندارد و وسایل گرمایشی نامناسب اعلام کرد و گفت: به همت و تدبیر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و با مشارکت استان های مشخص خراسان رضوی و تهران وسایل گرمایشی استاندارد جایگزین موارد قبلی خواهند شد که در این راستا 4350 بخاری نفتی جدید به بدنه مدارس تزریق خواهد شد.

وی توضیح داد: سالیان درازی است که کلاس های درس خشتی و گلی برای همه نگران کننده بود و امروز دیگر از این نوع کلاس ها خبری نیست و 172 کلاس درس خشتی و گلی حذف و کلاس های استاندارد جایگزین آن شده است.

رخشانی توضیح داد: از سوی دیگر جهش و ارتقاء اعتبارات نوسازی در استان در سال 98 که در دهه اخیر رشد 5 برابری داشته است نشان از حسن ظن و توجه همه مسئولین به ویژه رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به مردمان سخت کوش، شکیبا و مهربان سیستان و بلوچستان دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1034

به "مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:پروژه بلاتکلیف و ناتمامی در استان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:پروژه بلاتکلیف و ناتمامی در استان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید