مشهد، گل محمدی: برای سربلندی شهر مشهد قول می دهم نه قهرمانی تیمم، انگیزه زیادی برای بازی با فولاد داریم

به گزارش مجله جاودان، سرمربی تیم فوتبال شهر خودروی مشهد تأکید کرد، تیمش برای رویارویی با فولاد خوزستان انگیزه زیادی دارد.

مشهد، گل محمدی: برای سربلندی شهر مشهد قول می دهم نه قهرمانی تیمم، انگیزه زیادی برای بازی با فولاد داریم

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شهر خودروی مشهد برابر فولاد خوزستان گفت: این چهارمین بازی ما در این فصل لیگ برتر است. با توجه به شرایط خوبی که در جدول داریم، سعی خواهیم کرد سه امتیاز خانگی را به دست بیاوریم تا در بالای جدول باقی بمانیم. انگیزه بالایی هم برای این بازی داریم و با توجه به تمرینات خوب بازیکنان مان در طول هفته، با انگیزه بالا مقابل فولاد ظاهر خواهیم شد.

وی اضافه کرد: مقابل طرفداران مان بازی خواهیم کرد و امیدوارم با شور و شعف و حضور پرتعداد آنها بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. با توجه به بازی هایی که از تیم فولاد دیدیم، بازی سختی خواهیم داشت و آنها تیم خوب و بابرنامه ای هستند. کار راحتی نخواهیم داشت و باید با برنامه ریزی و دوندگی زیاد به خواسته مان برسیم. در این هفته های گذشته مسائلی از جمله مصدومیت داشتیم که بعضی بازیکنان مان نرسیدند. با این حال بازیکنانی که در این هفته ها در اختیار داشتیم، از جان مایه گذاشتند و توانستیم بازی های خوبی هم انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد در خصوص اینکه آیا می تواند از بازیکنان مصدوم تیمش نام ببرد، گفت: امین قاسمی نژاد، روح الله باقری و فرشاد محمدی مهر را نداریم. یکی دو بازیکن هم تازه از مصدومیت رها و به ما اضافه شده اند. یکی دو بازیکن هم در تیم جوانان داشتیم که هنوز به تمرینات ما نیامدند و این مسئله مسائلی را برای ما ایجاد نموده است.

گل محمدی درباره تغییر محل تمرینات تیم شهر خودرو و اینکه آیا زمین تمرین این تیم هم عاملی برای مصدومیت بازیکنان است یا نه، گفت: بخشی از مسائل مصدومیت، به کیفیت زمین چمن باز می گردد و بخش دیگری هم مربوط به موارد دیگری است که جای گفتن آن نیست. با این حال جا دارد از تربیت بدنی آستان قدس هم تشکر کنیم بابت زمین تمرینی که به ما اجاره دادند تا تمرین کنیم. تمرینات خوبی انجام داده ایم و ان شاءالله مسائل زمین هرچه زودتر حل گردد. فکر می کنم از زمین شماره دوی استادیوم امام رضا (ع) خاکبرداری می نمایند و قول داده اند تا دی ماه این زمین را به ما تحویل بدهند. بازهم از آستان قدس تشکر می کنیم که در این زمینه با ما همکاری داشتند.

وی درباره اینکه قرعه کشی جام حذفی اجرا شده است و حریفان معین شدند که با این شرایط هدف شهر خودرو در لیگ و جام حذفی چیست و آیا قول قهرمانی می دهد یا نه، گفت: تا به حال قول قهرمانی ندادیم و از این به بعد هم نمی گردد، چون قول دادن در فوتبال درست نیست. این قول را به طرفداران مان می دهیم که تمام کوشش مان را برای سربلندی شهر مشهد انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در خصوص نحوه بازی تیمش و اینکه تیم او مانند فصل گذشته زیبا بازی نمی کند و آیا با هماهنگی بیشتر بین بازیکنان جدید قول می دهد تیمش زیباتر بازی کند، توضیح داد: از نظر شکل بازی، هنوز به فرم فصل گذشته نرسیده ایم. فصل گذشته جلوتر بودیم که طبیعی است. این مسئله یک مقدار به مصدومیت ها ارتباط دارد و یک مقدار هم مربوط به حضور بازیکنان جدید در ترکیب است. به همین دلیل هنوز با آن بازی و تاکتیک شناور فاصله داریم. چند هفته ای زمان می برد به آن شکل برسیم که جای نگرانی دارد، اما باید با تمرینات و تمرکز بیشتر به آن فرم ایده آل برسیم.

گل محمدی در واکنش به این سؤال که تیم فولاد، سپاهان و استقلال را متوقف نموده و جواد نکونام هم در سبک دفاعی تبحر دارد و با این شرایط ارزیابی اش از نتیجه بازی فردا چیست، گفت: نتایجی که آنها گرفته اند و سبک بازی شان، بسیار خوب بوده است. ابتدای صحبت هایم گفتم که بازی سختی مقابل فولاد داریم و در هر صورت ما فردا باید انرژی زیاد برای بردن بگذاریم. تیم حریف هم تیمی هجومی است و وقتی هم توپ داشته باشند یا نداشته باشند، خوب دفاع می نمایند. آنها را تیم خوبی دیدم و امیدوارم بتوانیم خوب تمرکز نموده، از موقعیت ها به درستی استفاده کنیم و از حداقل موقعیت ها بهره لازم را ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 396

به "مشهد، گل محمدی: برای سربلندی شهر مشهد قول می دهم نه قهرمانی تیمم، انگیزه زیادی برای بازی با فولاد داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، گل محمدی: برای سربلندی شهر مشهد قول می دهم نه قهرمانی تیمم، انگیزه زیادی برای بازی با فولاد داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید