معادله مجهول تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال، چرا تصویر قرارداد منتشر نمی گردد؛ چرا کی روش بدون قرارداد کار می نماید؟

به گزارش مجله جاودان، در حالی که کارلوس کی روش همچنان می گوید قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد مسئولان فدراسیون تاکید می نمایند که این مربی پرتغالی قراردادش را تمدید نموده است.

معادله مجهول تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال، چرا تصویر قرارداد منتشر نمی گردد؛ چرا کی روش بدون قرارداد کار می نماید؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال با قاطعیت از تمدید قرارداد کارلوس کی روش تا خاتمه جام ملت های 2019 آسیا خبر می دهند مصاحبه های کی روش و بعضی از رفتارهای معنی دار این مربی نشان می دهد که ظاهرا قراردادی به امضا نرسیده و کی روش به قول خودش تنها بر اساس یک قول و توافق شفاهی روی نیمکت تیم ملی ایران حضور دارد. کی روش: قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران ندارم

مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران مرد زیرکی است و هیچ کاری را بدون قصد و منظور خاص انجام نمی دهد، مثل نشستن در کنار مهدی تاج در عکس یادگاری هفته گذشته آن هم با لباسی بدون لوگوی فدراسیون فوتبال. این واضح ترین پیغام تصویری کی روش به افرادی است که هنوز پیرامون امضا شدن قرارداد یا نشدن آن تردید دارند آن هم در شرایطی که تمام اعضای تیم ملی با لباسی که لوگوی فدراسیون را داشت در عکس یادگاری تیمی حضور داشتند.

با این وجود مسئولان فدراسیون فوتبال از جمله رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه همچنان تاکید می نمایند که قرارداد کی روش به امضا رسیده و تمدید شده است. حال می توان پرسید این قرارداد چه زمانی و کجا به امضا رسیده است؟ چرا خبر رسمی از آن منتشر نشده و تنها مهدی تاج به صورت شفاهی این خبر را خاطرنشان کرد؟ چرا تصویری از قرارداد وجود ندارد؟ حالا که مسئولان فدراسیون فوتبال تاکید می نمایند قرارداد کی روش تمدید شده بهتر است با انتشار عکس لحظه امضای قرارداد در سایت رسمی فدراسیون به ابهامات خاتمه دهند. شیعی: قرارداد کی روش تمدید شده است

این ماجرا البته از سوی دیگر هم قابل آنالیز است اینکه کی روش که می گویند پیشنهادهای زیادی داشته و دارد چگونه حاضر شده بدون قرارداد در ایران به فعالیتش ادامه دهد و البته هر روز از شرایط ابراز ناراحتی کند. چرا کی روش حاضر نشده قرارداداش را امضا کند و در این شرایط هم بدون قرارداد به کارش ادامه می دهد؟ تاج خاطرنشان کرد: تمدید قرارداد کارلوس کی روش تا جام ملت های آسیا

آنچه تعیین است اینکه این روزها همه چیز درباره قرارداد کی روش و فدراسیون فوتبال مبهم است و باید دید در نهایت این معادله مجهول چه سرانجامی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 75

به "معادله مجهول تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال، چرا تصویر قرارداد منتشر نمی گردد؛ چرا کی روش بدون قرارداد کار می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معادله مجهول تمدید قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال، چرا تصویر قرارداد منتشر نمی گردد؛ چرا کی روش بدون قرارداد کار می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید