مقاله: زمان تعطیلات مدرسه در کانادا

به گزارش مجله جاودان، مدرسه ها در کانادا در طول سال تحصیلی یک سری دوره های آموزشی را برای معلم های خود برگزار می نمایند. این دوره ها عموما در روز آدینه برگزار می شوند. این روزهای خاص را PA Day می نامند که مخفف Professional Activity Day یا روز فعالیت حرفه ای است. در این روز مدرسه تعطیل است، تا معلم ها بتوانند در دوره شرکت نمایند.

مقاله: زمان تعطیلات مدرسه در کانادا

تعطیلات تابستانی مدرسه ها در کانادا از روزهای آخر ماه ژوئن (اوایل تیر ماه) آغاز شده و تا روز کارگر (اولین دوشنبه ماه سپتامبر) ادامه دارد. جشن روز کارگر (Labor Day) در کشور کانادا با سایر نقاط جهان متفاوت است؛ در سایر نقاط جهان معمولا اول ماه می را روز کارگر می نامند.

به طور دقیق تر فرجه زمستانی برای دانش آموزان در حال تحصیل در کانادا، از حدود 22 ماه دسامبر (چند روز قبل از کریسمس) آغاز شده و تا روز 1 یا 2 ژانویه ادامه دارد. این تعطیلی معمولا حدود دو هفته طول می کشد. تعطیلی دیگر فرجه بهاری است که از اواسط ماه مارس (اواخر ماه اسفند) آغاز شده و معمولا یک هفته ادامه دارد.

حتما شنیده اید که هوای کانادا بسیار سرد است. زمستان های سرد معمولا با برف و طوفان های زمستانی همراه است. جالب است بدانید که مدارس کانادا تقریبا هیچگاه به خاطر بارش برف تعطیل نمی شوند (مگر در موارد بسیار خاص). اگر در روز خاصی از سال برف شدیدی ببارد یا خیابان ها بسیار لغزنده یا هوا مه آلود باشد، سرویس های مدرسه کار نمی نمایند. وقتی سرویس مدرسه فعالیت نکند، عملا حضور و غیاب جدی گرفته نمی گردد و خیلی از بچه ها به مدرسه نمی فرایند.

منبع مقاله: زمان تعطیلات مدرسه در کانادا

انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1288

به "مقاله: زمان تعطیلات مدرسه در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: زمان تعطیلات مدرسه در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید