مقامات بلندپایه ای که کرونایی شدند

به گزارش مجله جاودان، طی یکی دو روز گذشته خبرهایی از ابتلای مقامات سیاسی برخی کشورها به بیرون درز کرده که، سانسور شدید آن نشان از نگرانی رهبران آن کشورها دارد.

مقامات بلندپایه ای که کرونایی شدند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، طی یکی دو روز گذشته خبر هایی از ابتلای مقامات سیاسی برخی کشور ها به بیرون درز کرده که، سانسور شدید آن نشان از نگرانی رهبران آن کشور ها دارد. به عنوان مثال دیروز، عبدالله طویل فعال حقوق بشر اماراتی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: از یک منبع ویژه به من خبر رسیده که محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی پس از ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه به سر می برد. این موضوعی است که مقامات اماراتی آن را سانسور کرده اند، اما تا به امروز هیچ بیانیه رسمی در این باره منتشر نشده است.

از ژاپن نیز خبر رسیده سرفه های متعدد نخست وزیر این کشور در مجلس این کشور، حدس ها درباره ابتلای وی به کرونا را افزایش داده است. پایگاه خبری چاینا دیلی در این باره نوشته: شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در جریان سخنرانی در مجلس این کشور بار ها سرفه کرد و سرفه های او باعث نگرانی افکار عمومی مردم ژاپن شد. شبکه تلویزیونی الجزیره نیز با استناد به برخی رسانه های آمریکایی از احتمال ابتلای مایک پنس معاون رئیس جمهور این کشور به کرونا خبر داده است. گویا وی با یک دانشجوی آلوده به این ویروس دست داده است. پیش تر دونالد ترامپ معاون خود را به ریاست عملیات مقابله با کرونا منصوب کرده بود!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 881

به "مقامات بلندپایه ای که کرونایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات بلندپایه ای که کرونایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید