نتفلیکس سریال امیلی در پاریس را برای فصل دوم تمدید کرد

به گزارش مجله جاودان، نتفلیکس تایید کرد فصل دوم سریال امیلی در پاریس ساخته خواهد شد. این سریال کمدی-رمانتیک ابتدا در اختیار شبکه پارمونت بود، اما حقوق آن به نتفلیکس واگذار و در مهرماه به وسیله این سرویس پخش شد.

نتفلیکس سریال امیلی در پاریس را برای فصل دوم تمدید کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

سریال امیلی در پاریس داستان مدیر بازاریابی جاه طلب و جوانی با بازی لی لی کالینز را روایت می نماید که به دنبال یک فرصت شغلی مناسب از آمریکا و شیکاگو راهی پاریس می گردد. امیلی ضمن اینکه در پاریس این فرصت را می یابد تا برای دست یابی به شغل مورد علاقه اش کوشش کند، وارد ماجرای عاشقانه ای نیز می گردد تا سریال جدید دارن استار تمام ویژگی های یک مجموعه کمدی-رمانتیک جوان پسند را داشته باشد. پس از استقبال خوب از فصل نخست امیلی در پاریس، نتفلیکس این سریال را برای یک فصل دیگر تمدید نموده است.

  • پربیننده ترین فیلم های نتفلیکس در تابستان 2020 معین شدند

احتمالا فراز و نشیب های جهت شغلی و شخصی امیلی سبب شده جوانان بسیاری از سراسر دنیا با این دختر بلندپرواز و خوش خنده همراه شوند و این سریال را طی هفته های اخیر به یکی از پربیننده ترین و محبوب ترین آثار نتفلیکس تبدیل نمایند. از میان بازیگران امیلی در پاریس می توان به لی لی کالینز، فیلیپان لروآ-بولیو، اشلی پارک، لوکاس براوو، ساموئل آرنولد، برونو گوئری و کامیل رازات اشاره نمود. وظیفه تهیه نمایندگی اجرایی فصل نخست سریال به اندرو فلمینگ، تونی هرناندز، لی لی برنز و دارن استار سپرده شده و موسیقی متن آن را هم جیمز نیوتن هاوارد ساخته بود.

نمره فصل اول سریال امیلی در پاریس در پایگاه متاکریتیک تا به امروز بر اساس 17 آنالیز 60 از 100 است که نشان می دهد عموم منتقدین این مجموعه را اثری متوسط ارزیابی نموده اند. به عنوان نمونه رکسانا حدادی در نقد خود برای این سریال در وبسایت راجر ایبرت نمره 40 از 100 را برای امیلی در پاریس در نظر گرفته و در نوشته اش آورده است: سریال چنان عاری از تنش است که به سختی می تواند بیننده را سرگرم کند و شخصیت های اطراف امیلی جذاب تر از او هستند. از نظر فنی با مجموعه ای خوش ساخت روبرو هستیم، اما کاستی های نمایشی آن، از برخورد سطحی با فرهنگ فرانسه گرفته تا شخصیت ضعیف امیلی باعث می شوند سریال چندان درگیرنماینده نباشد.

منبع: Deadline

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1299

به "نتفلیکس سریال امیلی در پاریس را برای فصل دوم تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتفلیکس سریال امیلی در پاریس را برای فصل دوم تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید