نتیجه در فوتبال همواره عادلانه نیست، پرسپولیس از گروهش صعود می نماید

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری پس از دیدار تیم های پرسپولیس و السد گفت: قبل از هر چیز پیروزی تیم السد را تبریک می گویم. بازی بسیار سختی بود و دیدیم که دو تیم، بازی خوبی را ارائه کردند و عمل و عکس العمل های خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و در نهایت روی بدشانسی که داشتیم بازی را واگذار کردیم.

نتیجه در فوتبال همواره عادلانه نیست، پرسپولیس از گروهش صعود می نماید

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نتیجه را با توجه به شانس هایی که داشتید، عادلانه می داند یا نه، ادامه داد: در کل، فوتبال اینگونه است که نتایج همواره عادلانه نیست. گل السد نیز به طور حتم آفساید بود و ما این موضوع را قبل از حضور در کنفرانس خبری آنالیز کردیم. بنابر این نتیجه ای که به دست آمد، اصلاً عادلانه نبود.

سرمربی سرخپوشان ایران درباره اینکه با یک امتیاز پس از دو بازی، درباره آینده چگونه فکر می نماید، اعلام کرد: مسلم است که به فکر صعود به مرحله بعدی بازی ها هستیم. چهار بازی داریم و می توان از این چهار بازی، 12 امتیاز کسب کرد. بنابر این، حرف و فکر ما این است که می توانیم در این چهار بازی نتیجه بگیریم و صعود کنیم.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا بازی سال گذشته برابر السد را بهتر نمی داند، توضیح داد: برای صحبت درباره بازی سال گذشته الان زمان مناسبی نیست ولی امروز بویژه در نیمه اول ما به مراتب موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشتیم و 4 تا 5 موقعیت ایجاد کردیم. در مسابقات لیگ قهرمانان و آن هم برابر تیم خوبی چون السد، این تعداد شانس بالا است و ما باید از این فرصت ها بهتر استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 177

به "نتیجه در فوتبال همواره عادلانه نیست، پرسپولیس از گروهش صعود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه در فوتبال همواره عادلانه نیست، پرسپولیس از گروهش صعود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید