وزارت ورزش: به وسیله فدراسیون فوتبال با خاطیان فینال جام حذفی در هر سمتی برخورد می گردد

به گزارش مجله جاودان، مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمامی تصمیمات گرفته شده در مورد قطعیت برگزاری فینال جام حذفی و برخورد با خاطیان با موضوع فدراسیون فوتبال بوده است.

وزارت ورزش: به وسیله فدراسیون فوتبال با خاطیان فینال جام حذفی در هر سمتی برخورد می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیارناظمی مدیر کل روابط عمومی با تقدیر از پیگیری سیما و شبکه سه برای پخش فینال جام حذفی گفت: شبکه سه تغییرات زیادی در کندکتور (جدول) پخش خود داشت و از ساعت 9 شب یکشنبه (زمان رسمی و اعلامی آغاز بازی فینال جام حذفی) تا 2 بامداد امروز (دوشنبه) برنامه خود را ادامه داد و خوشبختانه با داریت وزارتخانه، فدراسیون فوتبال و رسانه ملی، موضوعی که می توانست تبعات حتی غیر ورزشی پیدا کند، به خوبی مدیریت شد و بازی فینال و سایر مراحل آن به وسیله سیما پخش شد.

وی تأکید کرد: اشتباهات و بی کفایتی بعضی باعث این بی برنامه گی شده بود و انجام نشدن بازی و عدم پخش تصاویر قطعا فضای شایعه و تخریب گسترده ای را درباره ورزش و فوتبال کشور ایجاد می کرد که با تدبیر همکاران در فدراسیون فوتبال و صدا وسیما این موضوع پیش نیامد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در مورد کارگروه معاونت قهرمانی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی و از مدیران ارشد و با تجربه ورزش کشور به همراه مرتضی تورگ از قضات صاحب نام و رئیس کمیته اخلاق فدراسیون امروز به اهواز رفته اند و نتیجه آنالیز ها بزودی اعلام می گردد. هر کسی و در هر سمتی باشد و کوتاهی او در این مورد قطعی گردد، با آنها برخورد حقوقی و ورزشی به وسیله فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت. تمامی تصمیمات گرفته شده در مورد قطعیت برگزاری و برخورد با خاطیان با موضوع فدراسیون فوتبال بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 226

به "وزارت ورزش: به وسیله فدراسیون فوتبال با خاطیان فینال جام حذفی در هر سمتی برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش: به وسیله فدراسیون فوتبال با خاطیان فینال جام حذفی در هر سمتی برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید