ویدئو ، قایق نجات هنرمند خیابانی انگلیسی برای پناهجویان ، قایق بنکسی در دریای مدیترانه گرفتار شد

به گزارش مجله جاودان، هنرمند خیابانی انگلیسی، با هویت پنهان و نام مستعار بنکسی، از درآمد حاصل از فروش آثارش، یک کشتی خریده است تا پناهجویان آواره در دریای مدیترانه را از غرق شدن نجات دهد. این کشتی که اکنون حامل ده ها پناهجو است در دریا گرفتار شده و طبق اعلام اکانت توییتر کشتی، هیچ کشوری پاسخی به درخواست یاری آن ها نداده است.

ویدئو ، قایق نجات هنرمند خیابانی انگلیسی برای پناهجویان ، قایق بنکسی در دریای مدیترانه گرفتار شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، بنکسی در ویدئویی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، نوشته است که مثل همه هنرمندان دیگر، از پول فروش آثارش یک کشتی تفریحی خریده است تا در دریای مدیترانه براند. این کشتی که لوئیس میشل نام دارد و با پول حاصل از فروش آثار بنکسی در شهر بریستول خریده شده است، پناهجویانی را که در دریا گرفتار شده اند نجات می دهد.

بنکسی در این ویدیو می گوید: این یک کشتی نیروی دریایی فرانسه است که ما به یک قایق نجات تبدیل کردیم، زیرا مقامات اتحادیه اروپا عمدا تماس های اضطراری غیر اروپایی ها را نادیده می گیرند.

این ویدئو با کلمات زندگی همه سیاهان مهم است (All Black Lives Matter) به انتها می رسد.

اخیرا حساب توییتر کشتی لوئیس میشل اعلام نموده که در دریا گرفتار شده و هیچ کشوری به درخواست یاری آن ها پاسخ نداده است. گاردین هم گزارش داده است که درخواست یاری قایق نجات بنکسی با 200 پناهجو از سوی کشورهای اروپایی نادیده گرفته شده است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1210

به "ویدئو ، قایق نجات هنرمند خیابانی انگلیسی برای پناهجویان ، قایق بنکسی در دریای مدیترانه گرفتار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو ، قایق نجات هنرمند خیابانی انگلیسی برای پناهجویان ، قایق بنکسی در دریای مدیترانه گرفتار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید