(ویدیو) خلاصه بازی الشارجه امارات 0 - 2 تراکتور ایران 10 اردیبهشت 00

به گزارش مجله جاودان، ملاقات دو تیم شارجه امارات و تراکتور ایران در آخرین ملاقات گروه B لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 پنجشنبه شب در استادیوم شارجه شروع شد و با نتیجه 2 بر صفر به سرانجام رسید.

(ویدیو) خلاصه بازی الشارجه امارات 0 - 2 تراکتور ایران 10 اردیبهشت 00

جهت دریافت مشاوره خدمات اصول طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

محمد عباس زاده در دقیقه 7 و 66 مسابقه برای تراکتور پیروز به گلزنی شد.

تراکتور که این ملاقات را با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، سامان نریمان دنیا، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق پور، محمد عباس زاده و میلاد فخرالدینی شروع کرد، با تغییر اهدافش در این بازی خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 7 مسابقه با پرس در یک سوم دفاعی شارجه، سامان نریمان دنیا صاحب توپ شد و محمد عباس زاده را در موقعیت قرار داد تا این بازیکن دروازه شارجه را باز کند.

بازیکنان تراکتور در نیمه نخست بازی با پرس از بالا و تصاحب توپ در میدان، بازی خود را به حریف اماراتی دیکته کردند و پیروز به رختکن رفتند. هرچند صعود شارجه به عنوان تیم نخست گروه B چندان به آب و آتش نزد تا کار تراکتوری ها سخت نگردد.

در نیمه دوم تراکتوری ها سعی در کنترل بازی و افزایش فاصله در ضد حملات داشتند. جایی که سامان نریمان در دقیقه 66 خود را تا شش قدم شارجه رساند و در نهایت با ارسال پاس در دهانه دروازه عباس زاده و تراکتور را به گل دوم رساند .

میثم تیموری به جای پیمان بابایی، سعید واسعی به جای سامان نریمان دنیا، علی فتحی و صیاد کوکبی اصل به جای محمد عباس زاده و ابوالفضل رزاق پور و پیمان کشاورز به جای اکبر ایمانی در نیمه دوم برای تراکتور وارد زمین شدند.

تراکتور با این پیروزی بدون شکست باقی ماند و 10 امتیازی شد و شانس صعود به مرحله هشتم نهایی را به عنوان یکی از برترین تیم های دوم دارد، اما برای صعود باید منتظر نتایج ملاقاتهای گروه A و C داشته باشد که تکلیف نتایج این گروه ها نیز تعیین گردد.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو
انتشار: 28 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1635

به "(ویدیو) خلاصه بازی الشارجه امارات 0 - 2 تراکتور ایران 10 اردیبهشت 00" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدیو) خلاصه بازی الشارجه امارات 0 - 2 تراکتور ایران 10 اردیبهشت 00"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید