پاسخ تند ووریا به خلیل زاده: چه گلی سر استقلال زدی؟ ، قرارداد کارگزاری فاجعه است

به گزارش مجله جاودان، جنگ لفظی کاپیتان استقلال و رئیس هیات مدیره این باشگاه به حاشیه جدیدی برای آبی ها تبدیل شده است.

پاسخ تند ووریا به خلیل زاده: چه گلی سر استقلال زدی؟ ، قرارداد کارگزاری فاجعه است

به گزارش خبرنگاران بعد از ماجرای انتقاد ووریا غفوری از خلیل زاده و اسپانسری که او به باشگاه معرفی نموده و چکی که به کاپیتان استقلال دادند خلیل زاده مدعی شد غفوری به خاطر مطالباتش حاضر به سفر به قطر نبوده و این چک در واقع تضمینی برای همراهی کردن کاپیتان استقلال بوده.

خلیل زاده در خصوص نقدها غفوری گفته بود: غفوری خودش می داند من چه کارهایی برای او انجام داده ام و انتظار نداشتم به بنده تهمت بزند. من آدمی نیستم که کم حرف بزنم یا زیاد صحبت کنم. طلب غفوری را من نباید پرداخت می کردم، بلکه باشگاه باید پرداخت می کرد. غفوری بازیکن استقلال است و پس از صحبت های او در رسانه ها، با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم که آنالیز نموده که چرا علیه رئیس هیات مدیره باشگاه صحبت نموده و سپس او را به دلیل تهمتی که زده است، به باشگاه فرا بخواند. در صورتی که اتفاقی نیفتد، از ابزارهای دیگری برای دفاع از خودم استفاده خواهم کرد.

این صحبت های خلیل زاده حالا با واکنش تندتر غفوری روبه رو شده و او این بار بی پروا تر علیه رئیس هیات مدیره استقلال پستی را منتشر نموده است. غفوری پیش از این هم مدعی شده بود خلیل زاده به او در خصوص چک دروغ گفته بود. باید دید در نهایت حاشیه جدید باشگاه استقلال به کجا خواهد انجامید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1065

به "پاسخ تند ووریا به خلیل زاده: چه گلی سر استقلال زدی؟ ، قرارداد کارگزاری فاجعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ تند ووریا به خلیل زاده: چه گلی سر استقلال زدی؟ ، قرارداد کارگزاری فاجعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید