پس از 144 دقیقه رخ داد، بالاخره مقاومت استقلال شکست

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر توانست در دیداری مهم و تاثیر گذار میهمانش گل گهر سیرجان را با نتیجه 2 بر یک شکست داده تا با توجه به شکست پرسپولیس در آبادان، موقعیت خود را در صدر جدول بهتر و فاصله امتیازی اش را با نزدیک ترین تعقیب کننده به 6 امتیاز افزایش دهد.

پس از 144 دقیقه رخ داد، بالاخره مقاومت استقلال شکست

استقلالی ها که به تازگی دو مدافع خود را به علت اعزام به خدمت سربازی از دست داده اند، بعد از جدایی مرادمند و یزدانی برای سومین بار به میدان رفتند و در نیمه دوم این بازی دروازه شان باز شد تا پایان بدون مرادمند و یزدانی گل بخورند.

استقلال صاحب برترین خط دفاعی لیگ برتر است و تا پیش از این بازی تنها 6 بار توپ از خط دروازه اش عبور نموده بود. آنها بعد از جدایی مرادمند و یزدانی در دو بازی مقابل فجر سپاسی و نساجی پیروز به بسته نگه داشتن دروازه شان شدند و در دقیقه 54 بازی مقابل گل گهر مرتضی تبریزی قفل دروازه آنها را باز کرد تا 144 دقیقه بعد از جدایی این دو مدافع پایان مقاومت آبی ها فرو ریخته و دروازه شان باز گردد.

آبی پوشان باوجود دریافت این گل همچنان با 7 گل خورده صاحب برترین خط دفاعی لیگ برتر هستند. یک بار دروازه آنها از روی نقطه پنالتی باز شده و 6 بار نیز در جریان بازی گل خورده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2048

به "پس از 144 دقیقه رخ داد، بالاخره مقاومت استقلال شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از 144 دقیقه رخ داد، بالاخره مقاومت استقلال شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید