پلیس فرانسه با آتش نشانهای معترض در پاریس درگیر شد

به گزارش مجله جاودان، یروهای پلیس فرانسه با آتش نشانهای معترض در شهر پاریس درگیر شده و برای متفرق ساختن آنها از گاز اشک آور و ماشین های آب پاش استفاده کردند.

پلیس فرانسه با آتش نشانهای معترض در پاریس درگیر شد

درگیری

هزاران تن از آتش نشانهای معترض فرانسوی از سراسر این کشور به شهر پاریس آمدند تا به منظور طرح مطالباتشان و اعتراض به شرایط کاری خود تظاهرات کنند. این معترضان خواستار افزایش حقوق خود، تضمین مزایای بازنشستگی و توجه و احترام بیشتر از سوی مقامهای مسئول به حرفه خود هستند.

فرانسه

خبرنگار خبرگزاری رویترز گزارش داد، این آتش نشان های معترض تلاش کردند تا از حصارهای فولادی اطراف مجلس سُفلی مجلس فرانسه بالا بروند و همزمان نیز افسران پلیس این کشور به سمت آنها گاز اشک آور شلیک می کردند.

در ادامه گزارش شد که این تظاهرات به شرق شهر پاریس نیز کشیده شد و در آنجا این معترضان با برخورد شدیدتر نیروهای پلیس ضدشورش و شلیک بیشتر نارنجکهای گاز اشک آور روبرو شدند.

اریک برزو، یک آتش نشان 46 ساله اهل منطقه اوبانی در جنوب فرانسه گفت: یک خشم واقعی در میان معترضان وجود دارد و مشکل این است که کسی به حرف ما گوش نمی دهد. به همین دلیل مردم هر چه بیشتر عصبانی می شوند و وضعیت با خشونت بیشتری همراه می شود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 491

به "پلیس فرانسه با آتش نشانهای معترض در پاریس درگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس فرانسه با آتش نشانهای معترض در پاریس درگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید