پول بگیرید، به کرونا مبتلا شوید

به گزارش مجله جاودان، اعلام می کنیم برنامه تولید نخستین واکسن تجارتی کرونا را با آزمایش های بالینی موسوم به مدل کنترل شده عفونت انسانی آغاز کرده ایم. گزارش شده اچ وایوو أنواع معمول ویروس کرونا را به روی داوطلبان آزمایش کرده است.

پول بگیرید، به کرونا مبتلا شوید

گزارش شده اچ وایوو أنواع معمول ویروس کرونا را به روی داوطلبان آزمایش کرده است

یک پژوهش جدید علمی از مردم می خواهد در مقابل پول، داوطلب ابتلا به ویروس کرونا شوند. این پژوهش که توسط موسسه مطالعاتی و ویروس شناسی اچ وایوُو منتشر شده، 24 داوطلب را به دو نوع ویروس کرونا آلوده می کند که بی شباهت به کووید19 که در حال حاضر بسکمک از کشور های جهان را در چنگال گرفته، نیستند.

اچ وایوُو که در میان بیست سازمانی است که در تلاش یافتن واکسن کووید 19 هستند، اغلب برنامه هایی مشابه، تحت لوای فلو کمپ دنبال می کند که هدف آن تولید واکسن برای سرماخوردگی و آنفلوانزاست. برای این آزمایشات، به گفته تارنمای فلو کمپ به داوطلبان مبلغ 100 پوند در روز داده می شود.

به گفته کارخانه داروسازی اروپا (ای پی ام)، به داوطلبان پس از آلوده شده به نوع ضعیف تر ویروس، واکسن اچ وایوو زده شده و سپس در قرنطینه زیر نظارت قرار می گیرند.

بنا به این گزارش، دو نوع ویروس کرونا که به اوُ سی 43 و 229 ای شناخته می شوند، سال هاست که در میان مردم شیوع داشته و تنها عوارضی ملایم در دستگاه تنفسی ایجاد می کنند.

قرار است این آزمایش که به مدل کنترل شده عفونت انسانی معروف است، کلیه 24 تخت کلینیک اچ وایوو در مرکز اختراعات کویین مری، در محله وایت چَپِل لندن را از داوطلب پر کند.

ای پی ام می گوید هدف این پژوهش، تولید اطلاعات از طریق گروه منتخب و استفاده از آن برای تولید و آزمایش نهایی واکسن کووید 19 است. این آزمایش می تواند به تولید واکسن کمک کند. در این آزمایش از انواع عادی تر (و ملایم تر) ویروس کرونا به کار گرفته می شود تا نوع کووید 19 (که اکنون در جهان شیوع یافته است).

اعلام می کنیم برنامه تولید نخستین واکسن تجارتی کرونا را با آزمایش های بالینی موسوم به مدل کنترل شده عفونت انسانی آغاز کرده ایم. گزارش شده اچ وایوو أنواع معمول ویروس کرونا را به روی داوطلبان آزمایش کرده است.

کاتال فریِل، رئیس موسسه اوپن اورفان، موسسه مادر اچ وایوو می گوید: بسیار خوشوقتیم که می توانیم سعی کنیم به مبارزه علیه کووید 19 کمک کنیم. دانشمندان اچ وایوو و ویروس شناسان، و به ویژه پروفسور جان آکسفورد، بنیان گذار و رئیس هیئت نظارت علمی ما، تجربه ای طولانی در مطالعات چالشی و موفقیت آمیز داشته اند.

در حالیکه در دو روز گذشته تعداد مبتلایان به ویروس کرونا از مرز100 هزار نفر گذشت، کارخانجات تولید دارو، سخت در تلاش برای یافتن یک واکسن برای مقابله با آن هستند.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 893

به "پول بگیرید، به کرونا مبتلا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول بگیرید، به کرونا مبتلا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید