2 نفر دیگر در سنقر و کلیایی در اثر کرونا فوت کردند

به گزارش مجله جاودان، فرماندار سنقر و کلیایی آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان را 35 نفر بیان کرد و گفت: همین امروز 2 نفر دیگر بر اثر این بیماری فوت کردند و در مجموع تعداد فوتی های این شهرستان به 7 نفر رسیدند.

2 نفر دیگر در سنقر و کلیایی در اثر کرونا فوت کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمدناصر معصومی زاده گفت: متاسفانه هنوز 30 درصد مردم این شهرستان موضوع را جدی نگرفته اند و با وجود هشدارهایی که در سطح شهر با بلندگو و به صدا درآوردن آژیر داده می گردد همچنان خیابان ها مملو از جمعیت است.

وی دلیل بالابودن آمار مبتلایان به ویروس کرونا را مهاجرت تعداد زیادی از مردم این شهرستان به سایر شهرها دانست و گفت: تردد زیاد این افراد با شهرهای آلوده ای مانند قم و تهران یکی از دلایل گسترش این ویروس در شهرستان است.

به گفته معصومی زاده، گستردگی بالای شهرستان سنقر و کلیایی در کرمانشاه با 212 روستای دارای سکنه و نیز وجود محورهای مواصلاتی زیاد به شهرهایی مانند قروه، کامیاران و صحنه و اسدآباد از دیگر دلایل گسترش این ویروس در شهرستان هستند.

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: این شهرستان 81 هزار نفر جمعیت دارد که در ایام تعطیل جمعیت شهرستان به بیش از 100 هزار نفر می رسد.

معصومی زاده از تشکیل 8 جلسه ستاد مدیریت بحران از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز اطلاع داد و اضافه نمود: تا کنون 5 جلسه شورای تامین استان نیز با حضور معاونان و کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان تشکیل شده است و همه دستگاه ها موظف به اجرای مصوبات شده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 917

به "2 نفر دیگر در سنقر و کلیایی در اثر کرونا فوت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 نفر دیگر در سنقر و کلیایی در اثر کرونا فوت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید